اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس خبر داد

آغاز فعالیت بازار بزرگ دوستی منطقه ویژه اقتصادی سرخس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از آغاز به کار بازار بزرگ دوستی منطقه ویژه اقتصادی سرخس، در آستانه فرارسیدن سال جدید خبر داد.

آغاز فعالیت بازار بزرگ دوستی منطقه ویژه اقتصادی سرخس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ا‌لملل منطقه ویژه اقتصادی سرخس، محمدمهدی مروج‌الشریعه اظهار داشت: این بازار با دارا بودن 114 غرفه مجهز فروشگاهی و نمایشگاهی در دو طبقه با مساحت 5 هزار مترمربع انواع کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم شهرستان سرخس، از قبیل ارزاق عمومی، البسه و پوشاک، لوازم منزل و ... را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازار بزرگ دوستی منطقه ویژه اقتصادی سرخس در سال 1382 احداث شده و تاکنون بلااستفاده بوده، گفت: در چند ماه اخیر با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های بلندمدت صورت گرفته، کار آماده‌سازی این مجتمع بزرگ فروشگاهی و نمایشگاهی که از انواع زیرساخت‌های لازم هم‌چون پله‌برقی، آسانسور حمل بار و ... نیز برخوردار است در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی سرخس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، بازار بزرگ دوستی این ظرفیت را داراست که در آینده‌ای نزدیک به مرکز بزرگی برای عرضه دائمی انواع کالاهای با کیفیت تولید داخل در عرصه داخلی و بین‌المللی تبدیل شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با عنوان اینکه با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود، اظهار امیدواری کرد: افتتاح این بازار در آستانه سال نو، عیدی کوچکی برای مردم عزیز استان خراسان‌رضوی، به ‌ویژه شهروندان سرخس باشد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول