اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

هوشمند سازی 234 مدرسه در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده 234 مدرسه در استان زنجان هوشمند‌سازی می‌شود.

هوشمند سازی 234 مدرسه در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد مجتهدی ظهر امروز در آخرین جلسه آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: در راستای هوشمند سازی مدارس استان اقداماتی انجام گرفته است و راهکارهای اجرایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی که سقف اعتبارات آنها 20 هزار میلیون ریال است باید یک درصد از اعتبارات خود را به هوشمند‌سازی اختصاص دهند، افزود: دستگاه‌هایی که بین 20 هزار تا 60 هزار میلیون ریال اعتبارات دارند، باید 1.5 درصد از اعتبارات خود را به این امر اختصاص دهند.

معاون پژوهشی اداره آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی که اعتباراتی بیش از 60 هزار میلیون ریال دارند، باید دو درصد از اعتبارات خود را به امر هوشمند‌سازی اختصاص دهند، تصریح کرد: راهکارهای لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه 234 مدرسه از 393 مدرسه مورد نظر برای هوشمند‌سازی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برای هوشمند سازی یک مدرسه پنج کلاسه 310 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین کارشناس آموزشی دفتر برنامه‌ریزی و بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان در این جلسه اظهار کرد: برای اجرای فاز نخست هوشمند سازی مدارس استان زنجان 73 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نوید علوی یادآور شد: در صورتی که این میزان اعتبارات برای هوشمند سازی مدارس اختصاص یابد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا آخر برنامه پنجم این امر تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی باید از اعتبارات خود برای هوشمند‌سازی مدارس در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که اعتبارات خود را از طریق استان دریافت می‌کنند باید از سرجمع اعتبارات و دستگاه‌هایی که از اعتبارات ملی منتفع می‌شوند از طریق آموزش و پرورش اقدام کنند.

کارشناس آموزشی دفتر برنامه‌ریزی و بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های خیرین در راستای هوشمند سازی مدارس تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول