اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان تأکید کرد

لزوم آموزش فرهنگیان و دانش‌آموزان در هوشمند‌سازی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بر لزوم آموزش فرهنگیان و دانش‌آموزان در هوشمندسازی تأکید کرد.

لزوم آموزش فرهنگیان و دانش‌آموزان در هوشمند‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان عباس حسنی‌محتشم ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمادین هوشمند‌سازی مدارس استان همدان با بیان اینکه حماسه 22 بهمن در تاریخ انقلاب هیچگاه فراموش نخواهد شد، اظهار کرد: امروز پیشرفت ملت بزرگ ایران، کارآمدی و دستاوردهای انقلاب نه تنها در داخل کشور بلکه در جغرافیای اسلامی و در حیات خلوت نظام سلطه رسوخ کرده و صدور پیام انقلاب به سراسر دنیا صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران الگوسازی کاملی را برای همه ملت‌های آزادی‌خواه دنیا انجام داده است و به همین خاطر نیز فتنه‌های دشمن هر روز با روش های جدید و در راستای ممانعت از حرکت در مسیر نورانی انقلاب اعمال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای پیشرفت بیش از پیش کشور در حوزه علمی را رقم می‌زند، ابراز کرد: مردم ایران در اوایل انقلاب همراه با ولی‌فقیه کسب استقلال، خودکفایی و رسیدن به آزادی کشور را هدف‌گذاری کرده‌اند بنابراین توطئه‌های امروز دشمن بی‌اثر خواهد بود.

وی گفت: پیش‌بینی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر نابودی جماهیر شوروی سابق سرانجام محقق شد و درآینده‌ای نزدیک نیز نظام سلطه غرب به سرکردگی ایالات متحده از بین خواهد رفت.

حسنی‌محتشم در ادامه اضافه کرد: یقیناً موضوع علم و فناوری به عنوان یک رویکرد اساسی و هدفمند قابل توجه است که در حوزه آموزش و پرورش نیز به صورت ویژه عملیاتی می‌شود. تجهیز مدارس به فناوری‌های جدید به منظور استفاده از علوم روز دنیا و در چارچوب نظام تعلیم و تربیت عملیاتی خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و توجیه برای فرهنگیان و دانش‌آموزان قبل از تزریق امکانات و تجهیزات الکترونیکی به مدارس امری ضروری تلقی می‌شود.در فصل شش از سند تحول بنیادین نسبت به تولید نرم‌افزارهای علمی و محتوای الکترونیکی اشاره شفاف شده است بنابراین درگیر شدن دانش‌آموزان  با سرفصل‌های درسی در فضای کلاس برای تحقق این مهم ضروری است.

حسنی‌محتشم در پایان با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از علوم روز دنیا با استفاده از شبکه اینترنت از مهم‌ترین اهداف هوشمند‌سازی مدارس است، گفت: موضوع مهم در مسیر هوشمند‌سازی مدارس استفاده درست و بهینه از امکانات و هدر ندادن منابع دولتی و وزارت‌خانه است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول