اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

آغاز هوشمندسازی مدارس برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از آغاز هوشمندسازی مدارس برازجان خبر داد.

آغاز هوشمندسازی مدارس برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر کیفیت‌بخشی به تعلیم و تربیت نقشی بی‌نظیر داشته و به موفقیت‌های بسیار ارزشمندی در این مسیر رسیده‌ایم.

وی افزود: طرح تحول بنیادین از مهم‌ترین طرح‌هایی است که این وزارتخانه انجام داده و به فضل خدا روزبه‌روز شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در مدارس هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان‌نور خاطر نشان کرد: اعزام دختران دانش‌آموز مقطع دوم به مناطق عملیاتی جبهه‌های نور علیه ظلمت در سال جاری با برنامه‌ریزی مطلوبی انجام گرفته است.

اسدی از مقاوم‌سازی و تجهیز چهار مدرسه در دشتستان خبر داد و افزود: این مدارس در برازجان و روستاهای بویری و خوشمکان مقاوم‌سازی و تجهیز شدند.

وی از آغاز هوشمندسازی مدارس برازجان خبر داد و اذعان داشت: این طرح مهم با همکاری ادارات انجام شده که شبکه بهداشت و درمان دشتستان به عنوان نخستین اداره در هوشمندسازی دبیرستان امام خمینی(ره) برازجان معرفی شده است.

اسدی همچنین از اجرای طرح 3 - 3 - 6 در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آموزش 905 نفر شرکت‌کننده در دوره آموزش کامپیوتر در سه منطقه آموزش و پرورش برازجان و توابع، برگزاری دوره مجازی اینترنتی، آغاز مراحل انتخاب معلمان نمونه با همکاری مدیران مدارس و گروه ارزشیابی که همزمان با هفته مقام معلم از آنان تجلیل به عمل می‌آید از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به موفقیت معلمان دشتستان بیان کرد: امسال 15 معلم نمونه شهرستانی، چهار استانی و دو معلم کشوری داشتیم که در نوع خود بسیار ارزشمند است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: دقت شود در انتخاب معلمین نمونه حق کسی ضایع نشود و از مسئولین ادارات نیز می‌خواهیم در هوشمندسازی مدارس تسریع کنند.

بخشعلی دهقایدی افزود: از همه ظرفیت موجود برای ارتقای سطح تحصیل در مدارس باید استفاده کنیم.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول