اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل:

اردبیل در هوشمند‌سازی مدارس موفق عمل کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: استان اردبیل در بحث هوشمند‌سازی مدارس از نظر تهیه تجهیزات و وسایل کمک آموزشی جزو استان‌های پیشرو و برتر شمال غرب کشور است.

اردبیل در هوشمند‌سازی مدارس موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد اظهار داشت: ما از ابتدای سال تحصیلی امسال و با تاکید مسئولان وزارت آموزش و پرورش بحث هوشمند‌سازی مدارس را با تامین اعتبار مناسب ملی و استانی و با همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش به جد دنبال کرده و تاکنون بخشی از تعهدات خود را نیز انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال 80 میلیون تومان تجهیزات و امکانات آموزشی تحویل آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد شده است، افزود: در کنار آن 37 میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات استانی، مقاوم‌سازی، تخریب و بازسازی و خیران مدرسه‌ساز برای ساخت و تکمیل مدرسه، نماز‌خانه و سالن ورزشی به این شهرستان اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در ادامه از در حال احداث بودن یک باب مدرسه در پارس‌آباد از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

این مسئول یادآور شد: با تکمیل این واحد آموزشی برای سال تحصیلی آینده این مجموعه در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وحدتی‌پور اظهار داشت: نظیر این واحد آموزشی در شهرستان مرزی گرمی نیز در حال احداث است که تلاش می‌شود با هدف‌گذاری درست به همراه دیگر پروژه‌های نیمه تمام آموزشی تا سال تحصیلی آینده تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر این نکته که از این به بعد هیچ مدرسه‌ای بدون هوشمند‌سازی، تکمیل محوطه، آسفالت و فضای سبز تحویل آموزش و پرورش نمی‌شود، افزود: هوشمند‌سازی مدارس شاهکار بزرگی در نظام آموزشی است که بعد از پیروزی انقلاب تحول بنیادین را در نظام آموزشی کشور مهیا می‌کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل همچنین از آغاز عملیات احداث استخر آموزش شنا و بهره‌برداری از مدرسه شبانه‌روزی پارس‌آباد در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

وحدتی‌پور بیان داشت: با تکمیل این واحدها و مجموعه‌های عمرانی برخی از مشکلات حوزه آموزشی، ورزشی و پرورشی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با قدردانی از مشارکت خوب خیرین مدرسه‌ساز در ساخت و تکمیل پروژه‌های مختلف، اظهار داشت: به طور میانگین ماهانه یک فرد خیر به جمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اضافه می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول