اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

هوشمندسازی 2060 مدرسه در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از هوشمندسازی 2 هزار و 60 مدرسه در هرمزگان طی سال‌های تحصیلی پیش‌رو خبر داد.

هوشمندسازی 2060 مدرسه در هرمزگان

احمد آخوندی در حاشیه حضور در نمایشگاه تخصصی ماشین‌های اداری، رایانه و اینترنت و نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری آموزش و پرورش با هدف آشنائی مدیران مدارس با فناوری‌های جدید برگزار شده است،‌ گفت: نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در حقیقت یکی از برنامه‌هایی است که در راستای توسعه آی تی در حوزه آموزش و پرورش مدنظر است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هوشمندسازی مدارس هرمزگان از شانزده بهمن‌ماه آغاز و تا پایان هفته ادامه دارد، افزود: طی این مقطع زمانی تعداد یک هزار و 200 نفر از مدیران مدارس آموزش و پرورش در این نمایشگاه آموزش‌های لازم پیرامون هوشمندسازی را می‌بینند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه باید 2 هزار و 60 مدرسه در هرمزگان هوشمندسازی شود، ادامه داد: هوشمندسازی این تعداد واحد آموزشی را طبق اولویت‌بندی‌هایی آغاز کرده‌ایم.

وی بیان داشت:‌بخشی از هوشمندسازی مدارس در سال‌جاری از محل اعتبارات تجهیزات سازمان نوسازی مدارس استان و بخشی دیگری نیز به صورت اعتباری به مدارس تزریق شده و می‌شود.

آخوندی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی مدارس، گفت: بنابراین نهادهای دست‌اندر کار باید در هر شهرستان برای آغاز یک مدرسه را هوشمند کنند.

وی تاکید کرد: باید در این راستا هر چه سریعتر اقدامات لازم آغاز تا در کمترین زمان ممکن مدارس هرمزگان نیز هوشمند شوند.

آخوندی یادآور شد: در حال حاضر 270 کلاس درس در هرمزگان هوشمند است که تا پایان سال‌جاری سعی داریم تعداد مدارس هوشمند را به 750 مدرسه برسانیم.

یادآور می‌شود نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس هرمزگان که تلفیقاً با نمایشگاه تخصصی ماشین‌های اداری، رایانه اینترنت برگزار شده از 160 غرفه برخوردار است.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول