اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کامیاران خبر داد

هوشمندسازی 59 کلاس درس در کامیاران

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کامیاران از هوشمندسازی 59 کلاس درس در این شهرستان خبر داد.

هوشمندسازی 59 کلاس درس در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران کریم پیری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کامیاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تجهیز مدارس و مراکز آموزشی به تکنولوژی‌های جدید مسیر آموزش را توسعه خواهد داد.

وی بر تسریع روند هوشمندسازی مدارس این شهرستان تاکید کرد و گفت: این مهم موجب افزایش بیش از پیش درک و فهم مطلب توسط دانش‌‌آموزان می‌شود.

معاون فرماندار کامیاران با بیان اینکه تاکنون 59 کلاس درس شامل مدارس شهید مطهری، راهنمایی شبانه‌روزی روستای وندرنی، راهنمایی دخترانه مائده، دبیرستان اندیشه و فنی‌وحرفه‌ای خوارزمی با اعتباری بالغ بر 474 میلیون ریال در این شهرستان هوشمندسازی شده است.

پیری خاطر نشان کرد: هوشمندسازی مدارس یک اقدام مدبرانه در راستای سند چشم‌انداز نظام، تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش است.

به گفته وی هوشمندسازی مدارس بدون شک کارایی مدارس و کلاس‌های درس را دوچندان می‌کند و نویدبخش آینده‌ای درخشان برای جامعه خواهد بود.

معاون فرماندار کامیاران تلاش برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای زندگی در فضای مجازی، استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات در توانمندسازی دانش‌آموزان، خودکارسازی سیستم‌های مدارس، ایجاد فضای مناسب برای نوآوری و خلاقیت دانش‌آموزان در یک فضای پژوهشی محور و افزایش دانایی دانش‌آموزان برای رفع نیازهای عصر حاضر از مهم‌ترین اهداف و ویژگی‌های اجرای طرح هوشمند است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول