اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

فرقه‏های انحرافی نقشه دشمن برای انحطاط جوانان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: دشمنان با ایجاد فرقه‏های انحرافی می‏خواهند جوانان و نوجوانان را از مسیر درست زندگی منحرف کنند و به بی‌راهه بکشانند.

فرقه‏های انحرافی نقشه دشمن برای انحطاط جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نحله‏های انحرافی و عرفان‏های نوظهور در سمنان گفت: دشمنان ایران با شکست در جبهه‏های نظامی، جنگ نرم گسترده‏ای برای استحاله فرهنگی ملت ایران و بی‏هویت ساختن جوانان و دور کردن آنان از اسلام و نظام به راه انداخته‏اند.

وی با بیان اینکه دشمنان در قالب فرقه‏های انحرافی اعم از شیطان‏پرستی، بهائیت و وهابیت با هدف ضربه به باورهای دینی جوانان فعالیت می‏کنند، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان، دانش‏آموزان و استادان باید با جنگ نرم دشمن مقابله و از آموزش‏های لازم برخوردار شوند تا بتوانند از این طریق به عنوان عامل بازدارندگی عمل کنند.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده در آگاه‏سازی جوانان تصریح کرد: خانواده‏ها با آگاه کردن فرزندان خود نسبت به پوچی مذاهب و فرق ضاله مانع جذب نوجوانان و جوانان خود به سوی این مذاهب انحرافی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این کارگاه آموزشی با حضور 50 نفر از مسئولان تشکل‏های مذهبی خواهران و مدیران و فعالان موسسات قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، حجت‏الاسلام دریاکناری در خصوص چگونگی به وجود آمدن و تاریخچه فرق ضاله مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول