اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصولگرای حوزه قروه و دهگلان:

جلوگیری از انحرافات دستگاه‌های اجرایی / جریان انحرافی شکست می‌خورد

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه شهرستان‌های قروه و دهگلان گفت: بیشتر مشکلات مردم در زمینه‌های اقتصادی و اشتغال است و این موضوع با نظارت نماینده اصلح در زمینه جلوگیری از انحرافات در دستگاه‌های اجرایی قابل حل خواهد بود.

جلوگیری از انحرافات دستگاه‌های اجرایی / جریان انحرافی شکست می‌خورد

سیدعلی موسوی‌جم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد مشکل کنونی مردم با نظارت نمایندگان قابل حل است و آنها می‌توانند با اتخاذ سیاست‌های درست و وضع قوانین اصولی زمینه رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی و توسعه و تقویت زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در اقصی نقاط کشور را فراهم نمایند.

به گفته این کاندیدای اصولگرا، نظارت نمایندگان مجلس و پیگیری امور می‌تواند از روزمرگی دستگاه‌های اداری جلوگیری کرده و آنان را به سمت ارائه خدمات صادقانه و جلوگیری از حیف و میل‌های آگاهانه و ناآگاهانه سوق دهد.

وی وعده‌های دروغین برخی از کاندیداها را موجب دلسردی و زدگی مردم نسبت به انتخابات و مشارکت می‌شود که متأسفانه برخی از این افراد علاوه بر وعده‌های فراتر از اختیارات، به تخریب دیگر کاندیداها برای جلب آرای مردمی روی آورده‌اند.

موسوی‌جم خاطر نشان کرد: کاندیداهایی از اقبال عمومی برخوردار خواهند شد که تنها صادقانه خود را معرفی کرده و با رعایت قوانین و مقررات زمینه مشارکت حداکثری را میسر سازند.

به گفته وی، اقبال عمومی با کاندیداهای اصولگرایان با توجه به داشتن ویژگی‌های یک نماینده اصلح همراه است و بدن شک مجلس نهم در دست اصولگرایان خواهد بود.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه قروه و دهگلان در ادامه به هزینه‌کردهای غیرمتعارف کاندیداهای جریان انحرافی برای جلب آرای مردم اشاره و تصریح کرد: این افراد که از پول بیت‌المال هزینه می‌کنند به یقین با شکست مواجه می‌شوند.

موسوی‌جم در پایان گفت: این جریان سعی در خریدن آرای مردم با پول ملت ایران را دارند اما باید بدانند که مردم آگاه بوده و این مسائل را می‌فهمند و تحت هیچ شرایطی آنان را به عنوان یک نماینده اصلح برنمی‌گزینند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول