اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصولگرای مجلس نهم:

جریان انحرافی را نباید بزرگ کرد/هیچگاه جاسبی را بدرقه و یا استقبال نکردم

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه جریان انحرافی را نباید بزرگ کرد، گفت: هیچگاه جاسبی را بدرقه و یا استقبال نکردم.

جریان انحرافی را نباید بزرگ کرد/هیچگاه جاسبی را بدرقه و یا استقبال نکردم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سیدمحمدکاظم حجازی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: بنده در نهایت خود را معلم می‌دانم و به این شغل افتخار می‌کنم، هرمسئولیتی که بر حسب ضرورت اجتماعی به آن ورود پیدا کرده‌ام به منظور فارغ‌شدن و فاصله گرفتن از شغل معلمی نیست.

وی افزود: 12 سال به عنوان نماینده مردم همدان در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی خدمتگزاری کرده و در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در حزب جمهوری اسلامی فعالیت سیاسی خود را آغاز کرده و سپس بر حسب ضرورت دفاع مقدس در آن حوزه نیز ایفای نقش کرده‌ام.

کاندیدای اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون عمران مجلس و فراکسیون عمران شهری و شوراها به عنوان یکی از شاخص‌ترین فراکسیون‌ها در حوزه داخلی و خارجی، هستم و همچنین عضویت در نهضت‌های اسلامی و جبهه آزادی‌بخش فلسطین و عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه و بررسی بودجه پیشنهادی دولت در مجلس را نیز در کارنامه خود دارم.

وی بیان داشت: برنامه یک نماینده از جامع‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند بستر تحقق اهداف موجود را فراهم کرده و به سند تحول 20 ساله کشور جامه عمل بپوشاند تا بتوانیم زمینه تحقق برنامه پنج‌ساله پنجم را برای قوای سه‌گانه فراهم کرده و در یک برش نهایی آمایش سرزمین را برای استان اجرایی کنیم.

حجازی در پاسخ به سئوال دانشجویی مبنی بر اینکه هزینه‌های تبلیغاتی‌اش از کجا تأمین شده؟ گفت: به دلیل قائل بودن به اصل عملکرد و اذعان مردم به اقدامات انجام شده و مطلوبیت اذهان عمومی به فعالیت بنده ضرورتی در شدت تبلیغات دیده نشد اما به منظور همگرایی در بین افراد علاقه‌مند شماره حسابی در صندوق قرض‌الحسنه مهدیه به منظور دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده که صرف تبلیغات می‌شود.

وی مهمترین هدف خود برای شرکت در مجلس نهم را وجه تمایز این مجلس با مجلس‌های گذشته عنوان و ادامه داد: در مجلس‌های قبلی ما با یک تکلیف داخلی مواجه بودیم اما امروز مجلس شورای اسلامی در آستانه اتفاقاتی در سطح بین‌المللی مواجه است و کشورهای اسلامی به دنبال خارج شدن از فضای استعماری و حرکت به سمت فضایی پارلمانی برای اداره کشورشان هستند که خود ایجاب می‌کند مجلس ما به عنوان الگویی برای آنها لحاظ شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تحقق برنامه پنجم توسعه را از مطالبات مجلس عنوان و افزود: در مجالس گذشته با کاستی‌هایی مواجه بودیم که با تشدید نظارت‌ها می‌توان ارتقای سطح زندگی مردم را ایجاد و در حوزه استانی از افراط و تفریط‌ها خودداری کنیم چرا که همدان در مجامع مختلف موفق و یا فقیر عنوان می‌شود و حد تعادلی در این میان دیده نمی‌شود که این امر در مجلس نهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در دوره نمایندگی من زیرساخت‌های استان در وضعیت خوبی قرار نداشت و آزادراه کربلا تنها هفت درصد انجام شده بود که امروز شاهد پیشرفت 92 درصدی این طرح هستیم و راه‌آهن تهران به همدان نیز با 25 درصد پیشرفت خاکی امروز به 72 درصد پیشرفت رسیده و فرودگاه همدان نیز در گذشته تنها قابلیت پرواز یک فوکر 50 با ظرفیت پرواز 25 نفر را داشت اما طی 11 ماه گذشته با دریافت دو ردیف بودجه اختصاصی با اعتبار 22 میلیارد تومان اقدام به اصلاح باند برای پروازهای بین‌المللی کرده‌ایم.

حجازی اذعان کرد: به منظور ایجاد اشتغال پایدار باید سرمایه‌گذاران را به استان جذب کرده و شهرک پتروشیمی را به عنوان منطقه ویژه اقتصادی راه‌اندازی و مجوز شهر جدید حوراء را با ظرفیت 100 هزار نفر با معماری اسلامی ایرانی اخذ کنیم.

وی مردم را ناظران نمایندگان اعلام و بیان داشت: ما تلاش کرده‌ایم تا نظارت بر نمایندگان به هیچ قوه اجرایی سپرده نشود و مردم بر اساس آراء خود نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کاندیدای اصولگرای مجلس نهم در پاسخ به جریان انحرافی اظهار کرد: به اعتقاد بنده نباید جریان انحرافی را بزرگ کرد چرا که چهار تا آدم سوء‌استفاده‌کن جریان انحرافی نیست، بلکه باید ریشه این تفکرات را در آنها خشکانید.

وی انتخاب افرادی که در هر مقطع پهلو به یک جبهه داده‌اند را ناکارآمد عنوان و بیان داشت: این افراد با پیشنهاد پول و مقام بهتری حمایت‌های لازم را از خود دریغ کرده و سریع به جبهه دشمن می‌‌روند اما من هر شش ماه فعالیت های خود را در نشستی با اصحاب رسانه مطرح کرده‌ام.

حجازی در پاسخ به سئوال دانشجویی مبنی بر خنثی بودن وی در مجلس و بیانیه‌ها گفت: چطور می‌توانید چنین چیزی را بگویید در حالی که من پیشنهاد کننده 33 طرح به مجلس و نخستین بازگو کننده آن بودم، من خنثی نیستم و کسانی که اینگونه فکر می‌کنند می‌توانند نتایج عملکرد من را در وبلاگ شخصی خودم و سایت مجلس مشاهده کنند ولی انگار دشمنان نمایندگان و مهره‌های خود را گلچین کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شما مرا خنثی می‌خوانید در حالی که در انتخاب چهار نماینده فعال منتخب شورای عالی کشور من یکی از آن نمایندگان بودم و در فتنه 88 من جزو پنج نماینده‌ای بودم که جناح صریح خود را اعلام کردم اما نوع سئوالات و تذکرات بنده بسیار متفاوت با سایر شیوه‌های مربوط است.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: من هیچگاه جاسبی را استقبال و بدرقه نکردم و هرگونه صحبتی نیز که با ایشان داشتم در خصوص مصلحت دانشگاه آزاد به منظور ورود رشته‌های دکترای معماری و علم ‌پزشکی بوده است.

وی از ایجاد استادیوم علمی به منظور مرکز همایش‌های بین‌المللی در حوزه دانشگاه در سال 91 با ردیف ملی 40 میلیارد تومان خبر داد و گفت: شعارپردازی و آرمان‌گرایی نمی‌تواند عاملی برای موفقیت همدان به شمار رود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول