اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مجلس خبرگان

جریان انحرافی متاثر از اندیشه غرب است

خبرگزاری فارس: کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان انحرافی و سردمداران آن متاثر از اندیشه منحط غربی هستند.

جریان انحرافی متاثر از اندیشه غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله حسن عالمی ظهر امروز در نشست خبری در محل مجتمع فرهنگی خانه شهید مشهد اظهار داشت: حکومت دینی و مردمی بدون اینکه دل مردم به سمت حکومت تمایل پیدا کند، ایجاد نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره در مسائل اساسی خود به آرای عمومی مراجعه می‌‌کند و به اندازه قدمت انقلاب در این کشور تاکنون انتخابات برگزار شده است و این در جهان یک استثنا است.

وی گفت: انتخابات هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، پشتوانه مردمی نظام بالاتر می‌رود و دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی مایوس می‌شوند.

عالمی تصریح کرد: تاریخ نظام اسلامی نشان می‌دهد، دشمن هرگاه از شور و حضور گسترده مردمی به وحشت می‌افتد، دامنه تهدیدها و تحریم‌ها را علیه ایران افزایش می‌دهد اما به فضل الهی مردم با حضور گسترده در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی استکبار جهانی را نا امید می‌کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه پیام انتخابات ایران برای غرب کاملا روشن است، متذکر شد: این انتخابات بار دیگر به غرب هشدار خواهد داد که آنها نمی‌توانند علقه عمیق میان مردم و مسئولان نظام را از بین ببرند.

عالمی در ارتباط با جریان انحرافی و فتنه اضافه کرد: این دو جریان با وجود برخی اختلافات، دارای یک خط مشی مشترک هستند و آن این است که نمی‌خواهند جمهوری اسلامی ایران یک جمهوری ولایی باشد و اساسا با اندیشه ولایت فقیه مشکل دارند.

وی تصریح کرد: جریان انحرافی و سردمداران اصلی آن متاثر از اندیشه‌های غربی منحط هستند و البته همچنانکه مردم جریان فتنه سال 88 را به راحتی سرکوب کردند، جریان انحرافی نیز در نهایت راه به جایی ندارد و توسط مردم کنار گذاشته می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: آنچه برای جمهوری اسلامی ایران همواره در انتخابات برگزار شده اصل بوده است، رعایت اخلاق انتخاباتی و  تخریب نکردن نامزدها از سوی یکدیگر است و در انتخابات مجلس نهم نیز باید این اصل از سوی کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی رعایت شود.

عالمی اظهار داشت: کاندیداها باید همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را راهنمای عمل خود بدانند و در دوران نمایندگی نیز خدمت به مردم و قانون‌گرایی را از یاد نبرند.

وی تصریح کرد: مردم ایران حتی در دوران جنگ تحمیلی و در زمانی که بیشتر شهرها زیر موشک باران دشمن بود با قدرت پای صندوق‌های رای حاضر می‌شدند و از این طریق از مجاهدت‌های رزمندگان خود در نبرد حق علیه باطل و همچنین از امام راحل حمایت می‌کردند.

کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اخیر اقتصادی کشور ادامه داد:امام صادق (ع) در تحف العقول می‌فرماید حکومت وظیفه دارد سلامت، امنیت و رفاه مردم خود را تامین کند و مردم باید بدانند مسئولان بلند مرتبه کشور نیز از اینکه وضعیت معاش مردم با سختی روبرو باشد، قلباً ناراحت هستند.

عالمی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی نیز تلاش می‌‌کنند در این شرایط با اعمال تحریم‌ها از ملت بزرگ ایران باج بگیرند اما مردم ایران با صبر و بردباری و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری این برهه حساس را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذارند.

وی درباره عملکرد رسانه‌ها در ایام انتخابات متذکر شد: رسانه ملی باید برنامه‌‌‌های مناسبی برای تبلیغات کاندیداها و معرفی کاندیدای اصلح به مردم تدارک ببیند و میان نامزدهای مختلف مساوات را رعایت کند و از شخص خاصی حمایت نکند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در زمینه رویکرد کشورهای منطقه به انتخابات ایران گفت: نوع نگاه کشورهای منطقه به این انتخابات با توجه به بیداری اخیر اسلامی بسیار بنیادی است و حضور با نشاط مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دلگرمی بیشتری به مردم منطقه می‌دهد.

عالمی ادامه داد: مردم تنها نباید به حضور خود در این انتخابات اکتفا کنند، بلکه باید با تشویق و تهییج دیگران، آنان را نیز به پای صندوق‌های رای بکشانند و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را یکبار دیگر به جهانیان نشان بدهند.

کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران الگوی مشارکت سیاسی و مردم‌سالاری دینی در کشورهای منطقه است و قطعا آنها درس‌های زیادی از انتخابات ایران خواهند گرفت و نسبت به ادامه نهضت بیداری اسلامی امیدوارتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی درباره تکلیف مردم به شرکت گسترده در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی گفت: مراجع عالیقدر شیعه از جمله آیت‌الله سیستانی و همچنین شخص مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که حضور مردم در این انتخابات یک تکلیف شرعی است و قضای آن را برخلاف بیشتر واجبات دینی نمی‌توان به جا آورد.

عالمی افزود: مردم شریف ایران با اهمیت بالایی که برای نظام خود قائل هستند در نخستین ساعات رای‌گیری پای صندوق‌های رای حاضر شده و سرنوشت خودرا برای چهار سال آینده رقم می‌زنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول