اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/163

سپاه سمنان: تبری از فتنه و جریان انحرافی ویژگی نماینده اصلح است

خبرگزاری فارس: سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آستانه انتخابات مجلس تاکید کرد: مهم‏ترین ویژگی‏ که در گزینش وکلای صالح مردم در مجلس نهم باید مورد توجه قرار گیرد، تبری از فتنه و جریان انحرافی است.

سپاه سمنان: تبری از فتنه و جریان انحرافی ویژگی نماینده اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان فرماندهی و نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بیانیه مشترکی که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شده است، عموم مردم را به حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی است تا بار دیگر تجلی حضور حماسی مردم انقلابی و متعهد استان سمنان، در معرض شکوفایی و تبلوری تازه قرار گیرد.

در ادامه می‏خوانیم: بی‏شک مردم عزیز استان سمنان از همه اقشار، با حضور پرشور و گسترده خود در سی و سومین انتخابات تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی، شعور بی‏نظیر خویش در عرصه اتحاد، ولایت‏پذیری، ایمان و تعهد را به منصه ظهور خواهد رساند.

در ادامه تاکید شده است: کوردلان نظام سرمایه‏داری و ایادی داخلی‏شان می‏کوشند تا با توسل به رسانه‏های خود، ضمن القای فضای بحرانی و امنیتی، روند پیروزی‏های سریع انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

در بخش دیگری آمده است: آنها با القای اختلاف و انشقاق بین مردم و نظام اسلامی می‏کوشند تا فضای یاس‏آلودی ایجاد کنند و با پراکندن مردم از پای صندوق‏های رای، استقامت مردم را در این مسیر نورانی بشکنند و مقبولیت نظام را زیر سئوال ببرند.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان آورده است: حال که ایران عزیز، الگوی بیداری اسلامی و انقلابی در سراسر جهان شده است؛ مردم بصیر ایران اسلامی، به خصوص مردم شهیدپرور استان سمنان با درک این مسئله، علی‏رغم همه‌ دشمنی‏ها و چنگ و دندان نشان دادن مستکبران و فریاد تحریم ایادی فتنه‏گر داخلی، حضور در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی را تکلیف دینی خود می‌دانند و برای حضور آگاهانه در آن، لحظه‏شماری می‌کنند.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، ضمن دعوت همه مردم به حضور پرشکوه و دشمن‏شکن در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است: سپاه مانند همیشه، هرگز از فرد خاصی در انتخابات حمایت نمی‌کند و به انتخاب مردم عزیز با دیده احترام می‌نگرد و در عین حال تبیین نقشه‏های دشمنان و بصیرت‏افزایی در جامعه را وظیفه ذاتی خود و هر نیروی انقلابی و متدین می‏داند.

در ادامه آمده است: باور سپاه این است که مردم عزیز هم‏استانی با حضور حداکثری خود در انتخابات و گزینش افراد اصلح، توطئه‏های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب خواهند کرد.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرده است: یقینا بر اساس خط ترسیم شده از امام خمینی (ره) و خلف صالحش، حضرت امام خامنه‌ای، مهم‏ترین ویژگی‏هایی که در گزینش وکلای صالح مردم در مجلس نهم باید مورد توجه قرار گیرد، عبارت از ولایت‏مداری، بصیرت، کارآمدی، توجه به مصالح ملی، قانون‏مداری و خردورزی، وابسته نبودن فکری و اعتقادی به کانون‏های نامشروع قدرت و ثروت، تبری از فتنه و جریان انحرافی و برخورداری از پشتوانه عظیم رای مردم است.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین حضور دلگرم کننده مردم ولایت‏مدار استان سمنان را ارج نهاده و در راستای رسالت و وظیفه مقدس خویش در پاسداری از ارزش‏های انقلاب اسلامی‏، ضمن اعلام حضور پرشور همه سربازان، پاسداران و بسیجیان در این انتخابات دشمن‏شکن، از همه مردم عزیز هم‏استانی به خصوص ایثارگران، خانواده‏های معظم شهدا و آزادگان سرفراز دعوت به عمل می‌آورد تا همچون همیشه در این آوردگاه سیاسی و عرصه حساس بین‏المللی، یاری‏رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی و بر هم زننده نقشه‌های شوم دشمنان و شیاطین بزرگ باشند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول