اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان کوهدشت در گفت‌وگو با فارس:

جریان انحرافی با حمایت از کاندیداهای جبهه متحد ناکام می‌ماند

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان کوهدشت گفت: حمایت مردم از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان و پایداری، ناکامی جریان انحرافی را به دنبال دارد.

جریان انحرافی با حمایت از کاندیداهای جبهه متحد ناکام می‌ماند

حجت‌الاسلام علی قبادی شاهرخی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: جریان انحرافی در این دوره به دنبال اهداف خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده هستند، پس مردم باید با درایت بالای خود باید نامزدهای کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان و پایداری را حمایت کنند.

وی به حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای اشاره کرد و گفت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان کوهدشت گفت: امروز دنیا میزان مشارکت مردم را رصد می‌کند، در این شرایط حساس هر چه مشارکت بیشتر باشد، عشق به نظام و ولایت بیشتر است و بار دیگر دشمنان به خود می‌آیند که ملت ایران هیچ وقت دست از رهبری و نظام برنمی‌دارند.

قبادی شاهرخی یادآورشد: اگر کسی که به فکر آبروی وطن است باید در این انتخابات شرکت کند زیرا عدم مشارکت و بی‌تفاوتی در سرنوشت کشور برایمان بسیار گران تمام است.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان کوهدشت با بیان اینکه در حوزه انتخابیه کوهدشت پیش‌بینی می‌شود 90 درصد مردم مشارکت داشته باشند، گفت: در حال حاضر تمام طیف‌های مختلف در کوهدشت نامزد انتخاباتی دارند و این موضوع نشان از حضور حداکثری مردم است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید نامزدهای این جبهه‌ها را حمایت کنند، گفت: این دو جبهه افرادی را که دارای وضعیت خوبی در بحث آرای مردمی و مقبولیت و محبوبیت هستند را به مردم معرفی کرده تا مردم خودشان با بصیرت و آگاهی فرد اصلح را به مجلس بفرستند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول