اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید استان سمنان:

برگزاری یادواره شهدا نشانه تبعیت از ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: برگزاری یادواره‏های شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استکبارستیزی و تبعیت از ولایت‌فقیه می‌شود.

برگزاری یادواره شهدا نشانه تبعیت از ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان حجت‏الاسلام حسن فریدون صبح امروز در نخستین یادواره شهدای اصناف سمنان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‏های مبارزه با توطئه‏های دشمنان است.

وی افزود: برگزاری یادواره‏های شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، شجاعت، استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و حمایت از اسلام ناب و تبعیت از ولایت‌فقیه می‌شود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ادامه داد: امروز که دشمنان قسم‏ خورده اسلام و ایادی مزدور آنها در منطقه با تمام توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تلاش می‌کنند تا جوانان ما را از فرهنگ اسلام و شهادت بیگانه سازند بر همه ما لازم است که هوشیار باشیم و با این توطئه‌های استکباری مقابله کنیم.

فریدونی اظهار کرد: بیان خاطرات شهدا توسط خانواده معظم آنها نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: شهدا راه و مسیر را به ما نشان دادند و اگر امروز می‏بینیم ایران اسلامی در عرصه‏های گوناگون بین‏المللی می‏درخشد به برکت خون شهدا و امام شهداست.

فریدونی افزود: یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است که ما مدیون این دلاوری‌ها و قهرمانی‌ها هستیم.

نخستین یادواره شهدای اصناف سمنان به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در سالن اجتماعات گلزار شهدای سمنان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار سمنان و مسئول بسیج اصناف استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول