اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

مجیدی: منشور حرکت ما ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: کاندیدای حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند و درمیان گفت: منشور حرکت ما ولایت فقیه است.

مجیدی: منشور حرکت ما ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدرضا مجیدی صبح امروز در مسجد امام صادق (ع) بیرجند با بیان اینکه با یک تحلیل و تکلیف وارد عرصه انتخابات شده‌ام، اظهار داشت: از اوایل سال جاری استکبار و نظام سلطه تلاش کردند با بهانه‌های مختلف زمینه فشار را بر ملت ایران دو چندان کنند که بر خود وظیفه دانستم در انتخابات مشارکت داشته باشم.

وی با اشاره به پرونده هسته‌ای ایران افزود: در سال‌های قبل که در شورای عالی امنیت ملی فعالیت داشتم موضوع پرونده هسته‌ای ایران را دنبال کرده‌ام که به کوری چشم دشمنان ایران به حق مسلم حق خود رسید.

*کشورهای غربی و آمریکا مرکز نقض حقوق بشر هستند

کاندیدا حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با اشاره به اینکه کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا در زمینه حقوق بشر به بهانه‌های واهی سعی بر این داشتند که ایران را ضد حقوق بشر معرفی کنند، افزود: این در حالی است که کشورهای اروپایی و غربی و در رأس آن آمریکا مرکز نقض حقوق بشر هستند.

مجیدی با بیان اینکه نقض حقوق بشر در کشورهای منطقه و همسایه ایران که از حامیان کشورهای اروپایی هستند وجود دارد، ادامه داد: نقض حقوق بشری که در غرب اتفاق می‌افتد در هیچ جای دیگر دنیا به وقوع نمی‌افتد و ایران اسلامی که پرچم‌دار حقوق بشر است را متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

وی ترور سفیر عربستان در آمریکا را از دیگر اتهامات کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا با اتهامات واهی و بازی‌های هالیوودی سعی کردند این ترور را به دوش ایران بکشند در حالی که این ترور توسط خود آمریکا صورت گرفته بود.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با بیان اینکه تلاش دشمنان نظام بر این است تا با فشار اقتصادی و تحریم‌ها در 12 اسفندماه به ضلع چهارم مربع که عدم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و پای صندوق‌های رأی است دست یابند، اذعان داشت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب و فرمایشات امام راحل جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر است و مدل آن مدل مردم سالاری دینی بوده که مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت دارند.

مجیدی ادامه داد: مردم هستند که بعد از ذات اقدس الهی و رهبری دینی به نظام خود عینیت می‌بخشند چرا که جمهوریت نظام در متن اسلام مورد تأکید بوده است.

*حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گام نخست توطئه‌های دشمنان است

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با اشاره به اینکه عده‌ای بعد از فتنه سال 88 تلاش کردند تا حضور مردم و مشارکت آنها را در نخستین انتخابات کشور کاهش دهند، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گام نخست را برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی برداشت.

مجیدی با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل یک جبهه جنگ نرم داریم، گفت: به‌عنوان سرباز کوچک ولایت در مقابل سفرای کشورهای آمریکا، فرانسه و کشورهای غربی ایستاده‌ایم و در دو سال گذشته اجازه ندادیم ذره‌ای خدشه به ساحت نظام جمهوری اسلامی و ولایت وارد شود.

وی افزود: موج بیداری اسلامی نشان داده است که با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها الگوی انقلاب اسلامی مورد توجه همه جهانیان و آزادی‌خواهان دنیا است.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان ایجاد دانشگاه صنعتی بیرجند، راه‌اندازی رشته‌های مختلف دانشگاهی، ثبت جهانی باغ اکبریه و ثبت شدن مشاهیر استان از جمله عبدالعلی بیرجندی منجم و ریاضیدان بیرجندی در فهرست یونسکو را از جمله اقدامات خود در راستای کمک به استان برشمرد.

*انگیزه بنده این است که یک رأی به آرای روز 12 اسفند اضافه شود 

مجیدی اذعان داشت: انگیزه بنده این است که یک رأی به آرای روز 12 اسفندماه اضافه شود و چه در صحنه انتخابات به‌عنوان کاندیدا پیروز شویم و چه نشدیم چون تکلیف انجام دادیم برنده هستیم.

وی با بیان اینکه انتخابات با نگاه دینی ما یک بازی برد برد است، اضافه کرد: چرا که نظام اسلامی  مانند غرب نیست که به هر قیمتی برای رسیدن به هدف متوسل شویم و از هر ابزاری برای تسلط بر مردم استفاده کنیم و این با آموزه‌های دینی ما سازگار نیست.

کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان با اشاره به اینکه دین و انقلاب ما برای اخلاق بوده است، ادامه داد: شیوه‌هایی که در انتخابات کشورهای غربی و اروپایی استفاده می‌کنند شیوه‌های ضد انسانی بوده در حالی که در نظام اسلامی این طوری نیست.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول