اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

رضاییان: نمایندگان در سایه ولایت فقیه حرکت کنند

خبرگزاری فارس: عضو فعال حقوقی دانشگاه بیرجند گفت: نمایندگان با وجدان و قاطعیت و برنامه‌ریزی منظم باید در سایه ولایت حرکت کنند.

رضاییان: نمایندگان در سایه ولایت فقیه حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رامین رضاییان ظهر امروز در راستای سلسله نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان ‌جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداخت.

رامین رضاییان اظهار داشت: من امیدوارم مردم مثل چند دهه گذشته حضور پرشوری در این انتخابات خواهند داشت و به قول رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی، مردم سرنوشت خود را خودشان رقم خواهند زد و با کمال آگاهی رای خود را به صندوق‌ها خواهند انداخت.

وی گفت: چون نامزدها نماینده مردم خواهند بود باید با کمال آگاهی و تخصص وارد عرصه شوند و با وجدان و قاطعیت و برنامه‌ریزی در پناه رهبری حرکت کرده و به فکر آبادانی و پیشرفت کشور و آسایش مردم ما باشند.

عضو فعال حقوقی دانشگاه بیرجند بیان کرد: نمایندگی یکی از خطیرترین سمت‌های مملکت است به طوری که کار قانون‌گذاری را در اختیار دارند.

رضاییان ادامه داد: از آنجا که نمایندگان مقررات و قوانین داخلی را وضع می‌کنند باید نماینده‌ها با علم و تخصص کافی وارد این عرصه شوند.

وی گفت: نماینده باید کاردان، مسئولیت پذیر و به فکر مملکت و مردم باشد و سابقه مدیریت و سیاست هم از جمله ملاک‌هایی است که نمایندگان باید با خود داشته باشند.

عضو فعال حقوقی دانشگاه بیرجند بیان کرد: در شرایط سیاسی و اقتصادی امروز این انتخابات برای ما مهم است زیرا دشمنان در کمین نشسته و خواستار براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رضاییان تصریح کرد: درست است که دشمن ما را تحریم کرده است اما به طور یقین این تحریم‌ها یک موقعیت برای ماست که مستقل باشیم و بتوانیم روی پای خود بایستیم.

وی تاکید کرد: دانشجویان و مردم همیشه در صحنه باید در این انتخابات که نخستین انتخابات بعد از فتنه‌ 88 است حضور به هم رسانند و چشم دشمنان این نظام را کور کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول