اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

مجلس نهم باید در ولایت فقیه ذوب شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: مجلس نهم باید در ولایت فقیه و جایگاه والای رهبری ذوب شود.

مجلس نهم باید در ولایت فقیه ذوب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمدعلی پورموسوی ظهر امروز در نشستی سیاسی و انتخاباتی در شهرستان دماوند اظهار کرد: جریان شیعه همه مظاهر قدرت استکبار پس از شکست و خروج آمریکا را از آن خود می‏کند؛ این جریان شیعی وابسته به مرام و مذهب مولای متقیان علی (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) و ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این حرکت در عراق پس از خروج فضاحت‏بار نیروهای آمریکایی و غیرآمریکایی به وضوح قابل مشاهده است.

پورموسوی با بیان اینکه دجال ستم‏کار غرب همچنان به دسیسه‏های خود ادامه می‏دهد گفت: استکبار و نظام سلطه از هر آنچه از نیرنگ و دسیسه در آستین داشته است، رونمایی کرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: ساحره‏های اصحاب فرعون هر سحری را که به یاد داشتند، در گود جادو انداختند و تمامی دشمنی‏های خود را به مصاف جمهوری اسلامی گسیل ساختند.

وی اضافه کرد: اما بیان صریح و الهی رهبر معظم انقلاب همچون عصای حضرت موسی (ع)، سحر جادوگران زمانه را با نیستی و نابودی مواجه ساخت.

پورموسوی افزود: حال دشمن با گردآوری همه توان خود در سه دهه گذشته هجمه اقتصادی، سیاسی و تبلیغی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: عاشقان راه حق و حقیقت و پیروان مسیر ولایت و رهبری برخورد با این هجمه‏های خصمانه را به خوبی آموخته‏اند.

وی با اشاره به وظایف مردم ایران در این برهه زمانی خاطر نشان کرد: انسان‏های مومن و ولایی ایران اسلامی در مقابل این هجمه دشمن یا می‏دانند چه کنند و یا در پای صحبت بزرگان راه تقابل با دشمنان را می‏آموزند.

پورموسوی نماد اقتدار این را حضور حداکثری مردم در صحنه‏های انقلاب خواند و افزود: در شرایط کنونی نماد اقتدار ایران حضور مردم در صحنه‏های مختلف و عرصه‏های دشمن‏شکن انقلاب است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: با این حضور حداکثری است که می‏توانیم قدرت بی‏بدیل خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

وی اضافه کرد: باید در دوره آتی مجلس شورای اسلامی نمایندگانی را راهی صحن بهارستان کنیم که از بطن تدین و الله‏اکبر مردم خارج شده باشند.

پورموسوی افزود: این مجلس باید در ولایت فقیه و جایگاه والای رهبری معظم انقلاب ذوب شده و همگام با منویات ایشان حرکت کند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: اگر این گونه عمل کنیم، به حول قوه الهی این مجلس همراه رهبری بوده و راه پیروزی همچنان تداوم می‏یابد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول