اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

فردی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت مطلقه فقیه باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: باید فردی را انتخاب کنیم که پیرو خط مطلقه ولایت، دلسوز نظام و ارزش‌های اسلامی باشد.

فردی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت مطلقه فقیه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در سیزدهمین جلسه شورای اداری دشتی اظهار داشت: از خداوند بزرگ بابت نعمت‌های قرآن، انبیای الهی، رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، مراجع عظام تقلید، علما و خدمتگزاران که به ما ارزانی فرموده سپاسگزاری می‌کنیم و توفیق خدمت هدیه الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

فرماندار دشتی با اشاره به موضوع انتخابات بیان کرد: این دوره از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است از جهتی نخستین انتخابات است که بعد از دهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود و دشمنان با طراحی گسترده همچنان بر طبل یأس و ناامیدی می‌کوبند و مدعی‌اند مردم از مسئولان و نظام ناامید شده‌اند و در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

نماینده عالی دولت در دشتی تصریح کرد: هرگز جریان فتنه و فراز و نشیب و تلخی‌ها و شیرینی‌هایی که ایجاد شد فراموش نمی‌کنیم.

هاشمی اضافه کرد: گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تمام مسائل را روشن کرد و در آن گزارش مشخص شد که سناریوی کودتای مخملی در کدام اتاق فکر و کدام مراکز تصمیم‌ساز به تهیه و طرح آن پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در جریان فتنه 88 از 197 بند مدل نافرمانی مدنی جین شارپ طبق گزارش مجلس 100 بند آن اجرایی شد اما تدبیر خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب بصیرت و آگاهی مردم موجب شد تا انقلاب اسلامی از این گردنه به سلامتی عبور کرد.

هاشمی با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا است گفت: نگاه شهیدان به انتخاب شماست و ما باید فردی را انتخاب کنیم که پیرو خط مطلقه ولایت، دلسوز نظام و ارزش‌های اسلامی باشد.

 

نماینده ارشد دولت در دشتی گفت: نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید مجلسی تشکیل شود که در شأن تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان 41 ستاد انتخاباتی شامل 27 ستاد برادر و 14 ستاد وی‍ژه خواهران در کمال نظم، آرامش و امنیت به فعالیت‌های تبلیغاتی مشغول هستند.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی نیز گفت: امروز بحث انتخابات در هر محله، منطقه، شهر و روستا داغ است.

کریم سرادار افزود: مسئولیتی که بر عهده هیئت نظارت گذاشته شده است به عنوان یک امانت الهی است که باید این امانت الهی را بدون آن که خدایی ناخواسته خیانت و خدشه‌ای بر آن وارد شود به اهل آن سپرد و این امانت باید به درستی انجام داد.

 

وی یادآور شد: 750 نفر نیرو در این شبکه نظارت برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات همکاری دارند.

سرادار گفت: امسال برای هر شعبه اخذ رأی چهار نفر به عنوان ناظر حضور دارند و سعی کرده‌ایم از نیروهایی استفاده کنیم که تخصص، هوشیاری و دقت بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: دو نفری که از توسط شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها مورد تایید قرار نگرفته این بدین معنی نیست که صلاحیت خدمت در بخش‌های مدیریتی دیگر نظام را نداشته باشند.

 

شایان ذکر است در حاشیه این نشست نمازخانه فرمانداری به طول 15 متر و عرض 10 متر و در مجموع 170 مترمربع و با اعتبار 25 میلیون تومان از محل اعتبارات استانداردسازی فرمانداری‌ها افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول