اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری:

مردم به کاندیدای اصلح پیرو ولایت‌فقیه رأی دهند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی در برهه کنونی باید به کاندیدای اصلحی که همواره پیرو ولایت‌فقیه است، رأی دهند.

مردم به کاندیدای اصلح پیرو ولایت‌فقیه رأی دهند

حجت‏الاسلام علی دقایقی در حاشیه گردهمایی بزرگ مازندرانی‏ها و گلستانی‏های مقیم استان سمنان در ستاد "جواد خسروی" کاندیدای اصولگرایان سمنان در میدان سعدی این شهر که طی آن شمار زیادی از مردم استان‏های مازندران و گلستان از کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم اعلام حمایت کردند، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: در آستانه یک رویداد مهم و برگزاری انتخابات باشکوه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم.

وی بیان کرد: راز پایداری و بقای اسلام و نظام اسلامی در برهه کنونی انتخاب افرادی است که بر ارزش‏های دینی و اسلامی و آرمان‏های انقلابی پایبند باشند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم‌چنین اضافه کرد: در طول این دوران بارها مشاهده کردیم کسانی که از صدقه سر رأی این امت همیشه حزب‏الله، ایثارگر و شهیدپرور به مجلس راه یافتند و به مناصبی رسیدند، قدر اسلام و انقلاب را در نهایت ندانستند.

دقایقی گفت: برخی‏ها متأسفانه مجیزگوی بیگانگان شدند و به دامان اجانب رفتند و در فتنه‏های رنگارنگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی در داخل کشور یا بی‏تفاوت بودند، یا دو پهلو حرف زدند و یا سکوت اختیار کردند.

وی افزود: عده‏ای از این افراد با سکوت خود در فتنه سال 88 در حقیقت در برابر ولایت ایستادند و زبان‏درازی کردند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: در طول تاریخ اسلام این گونه افراد کم نبودند و افراد زیادی متأسفانه در برابر ولایت ایستادند در حالی که ادعای مردم‏داری و دین‏داری داشتند.

دقایقی اضافه کرد: در همین حال دیدیم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این گونه برای مردم سخنرانی می‏کنند و بصیرت آنها را افزایش می‏دهند و این سخنان جامع و بیانات شیوا به همه مشکلات پایان می‏دهد.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 برخی متأسفانه سکوت کردند و یا حتی در بازه‏ای در مقام دفاع از فتنه‏انگیزان برآمدند و فتنه‏جویان را حمایت کردند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی در برهه کنونی باید با در نظر داشتن این امور و مسائل و با بصیرت کامل و با شفافیت نظر وارد میدان شوند و به کاندیدای اصلحی که همواره پیرو ولایت‌فقیه است، رأی دهند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول