اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناطق‌نوری:

حمایت از ولایت فقیه یک تکلیف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب و اسلام یاد کرد و گفت: امروز بر ما تکلیف است که در کنار ولی‌فقیه و رهبر خود باشیم.

حمایت از ولایت فقیه یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، احمد ناطق‌نوری شب گذشته در یادواره شهید نعمت‌الله فرامرزی در روستای کلوده با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های آن دلاورمردان حق و حقیقت بیان داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون همین شهدا شکل گرفت و امروز که 33 سال از عمر انقلاب گذشته است نزدیک به یک میلیون شهید پای حفظ این انقلاب خون ریخته‌اند.

عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران را به تعبیری بعثت دوباره اسلام دانست و افزود: در طول تاریخ هیچگاه مردم گرد امامت جمع نشدند تا نظام برپا دارند، ولی در کشورمان امام راحل از حوزه علمیه قم حرکت می‌کنند و مردم را نیز به حرکت وا می‌دارند و یک حکومت الهی را پی‌ریزی می‌کنند و استوار پای آن می‌ایستند.

ناطق‌نوری با بیان اینکه در اصول اعتقادات ما بعد از توحید مهم‌ترین رکن امامت است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که عید غدیر از اعیاد بزرگ اسلام است یعنی ولایت رسول‌الله به امیرالمومنین سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: ولایت فقیه و ولایت معصوم هیچ فرقی ندارد و بنا به  فرمایش امام راحل اعمال ولایت معصوم و ولایت فقیه یکی است و شروط ولی فقیه در زمان غیبت امام عصر(عج) عین چهار شرط امام معصوم است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دنیاپرستی برخی از حکام تصریح کرد: امام عظیم‌الشان ذره‌ای به دنیا فکر نمی‌کرد و در این روح بلند امام بود که درخت اسلام و انقلاب را تنومند کرد.

ناطق‌نوری افزود: امام جز در مقابل خدا در مقابل هیچ کس سرخم نمی‌کردند و اگر ما در جنگ پیروز شدیم بدین خاطر بود که امام جنگ را یک تکلیف می‌دانستند و اعتقاد قلبی به پیروزی داشتند چون متصل به ذات اقدس الهی بودند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ هرجا جنگیدیم قسمتی از خاک کشور را از دست دادیم، گفت: ولی در جنگ هشت ساله‌ای که همه دنیا با ما جنگیدند حتی یک وجب از تمامیت ارضی سرزمینمان را از دست ندادیم و این مهم با رشادت‌های دلاورمردانی بود که بنا به فرموده مولای متقیان علی(ع) دوستان خدا هستند و شهدای گرانقدر به واقع دوستان نزدیک خدا هستند.

ناطق‌نوری رمز موفقیت ما را انسجام و وحدت دانست و گفت: امام بزرگوار هشدار دادند که اگر روزی از این وحدت دست بکشیم به ذلت دچار می‌شویم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب و اسلام یاد کرد و افزود: امروز بر ما تکلیف است که در کنار ولی فقیه و رهبر خود باشیم و از او به عنوان مرجع و رهبری که پرچم امیرالمومنین را در دست دارد حمایت کنیم.

وی ادامه داد: همگان باید حفظ و حراست ستون نظام و انقلاب یعنی رهبری را از وظایف مهم خود بدانیم چرا که اگر کمی این ستون متزلزل شود، انقلاب و اسلام از بین می‌رود.

ناطق‌نوری امر ولایت که در قانون اساسی ما تبیین شده را همان ولایت‌النبی دانست که باید محکم آن را نگه داریم و نگذاریم هیچ کس آن را تضعیف نماید.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از یادواره شهدا به عنوان استمرار کار حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) یاد کرد و اذعان داشت: اگر پیام خون حسین به دنیا نمی‌رسید امروز ما نیز انقلاب نداشتیم و نقش زینب(س) و امام سجاد (ع) احیای دین خدا و خون حسین (ع) بود و این احیاگری باعث شد که شهدای انقلاب ما با ذکر یا حسین و به تاسی از امام آزاده خود به جنگ با دشمن بروند.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول