اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد خراسان شمالی صورت می‌گیرد

استقرار 1300 پایگاه در جشن نیکوکاری در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از استقرار هزار و 290 پایگاه فعال در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

استقرار 1300 پایگاه در جشن نیکوکاری در خراسان شمالی

امان‌الله حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: از مجموع این پایگاه‌ها، 154 مورد در اسفراین، 97 مورد در جاجرم، 119 مورد در شیروان، 244 مورد در مانه و سملقان استقرار می‌یابند.

وی اضافه کرد: 317 مورد از پایگاه‌ها در راز و جرگلان، 80 مورد در فاروج و 224 مورد نیز در بجنورد به صورت تمام وقت در روز جشن نیکوکاری که از روز 17 اسفند جاری به مدت سه روز کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

حسین‌پور با بیان اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته 2 میلیارد و 360 میلیون ریال توسط مردم خیر استان جمع‌آوری شد گفت: با مشارکت و حضور مردم در جشن نیکوکاری امسال امید می‌رود این رقم به 4 میلیارد ریال برسد.

وی به چگونگی توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده بین مددجویان اشاره کرد و اظهار داشت: نیاز مددجویان این نهاد شناسایی شده و به محض دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم، در اسرع وقت این کمک‌ها بین مددجویان نیازمند استان توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری سال به سال ترویج و تقویت می‌شود افزود: مسئولان استانی در این راستا همه ساله با چاپ بنر، بروشور، پوستر، ارسال پیامک و اجرای برنامه‌هایی مختلف در خصوص فرهنگ انفاق و نیکوکاری، مردم را به یاری محرومان سوق می‌دهند.

وی تصریح کرد: امید می‌رود نیکوکاران استان امسال نیز پررنگ‌تر از گذشته حضور خود را در راستای کمک و خدمت‌رسانی به محرومان و شاد کردن دل مستضعفان جامعه در ایام نوروز نشان دهند.

حسین‌پور خاطر نشان کرد: هم اکنون این نهاد به 27 هزار و 591 خانوار در قالب 79 هزار نفر خدمات مستمر در سرفصل‌های مختلف ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 8 هزار و 895 یتیم زیر پوشش کمیته امداد بوده که از حمایت مادی و معنوی 17 هزار و 465 خیر نیکوکار نیز بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول