اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی:

جشن نیکوکاری از 17 اسفند ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در آستانه سال نو و برای کمک به نیازمندان جشن نیکوکاری از 17 اسفند ماه برگزار می‌شود.

جشن نیکوکاری از 17 اسفند ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور در نشست ستاد احسان و نیکوکاری استان اظهار داشت: این جشن با شکوه با همکاری کمیته امداد، نیروی مقاومت بسیج، سازمان صدا و سیمای خراسان شمالی و آموزش و پرورش استان هم‌زمان با سراسر کشور از 17 اسفند ماه در پایگاه‌ها و مدارس بجنورد و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن باشکوه در 17 اسفندماه در مدارس، 18 اسفند سطح شهر و 19 اسفندماه نیز با استقرار پایگاه‌ها در مساجد و مصلای این استان برگزار می‌شود.

حسین‌پور با بیان اینکه همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف همراه با مردم نیکوکار در یاری رساندن به محرومان نقش بسزایی دارد، گفت: در این راستا کمیته امداد ملزومات را فراهم و نیروی مقاومت بسیج نیز نسبت به ساماندهی نیروهای مستقر در پایگاه اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سازمان آموزش و پرورش نیز نسبت به استقرار پایگاه‌های مدارس و نیروهای آن اقدام می‌کند. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای مشارکت هر چه بیشتر افراد نیکوکار در جشن نیکوکاری تفاهمنامهٔ دو جانبه با مساجد سطح شهر منعقد شده تا از این مکان نیز بتوان کمک‌هایی را برای محرومین جمع‌آوری کرد، گفت: در این راستا همچنین تفاهمنامه‌ای نیز با شوراهای اسلامی روستاها منعقد شده است.   

وی چاپ بنر و پوستر، توزیع یکصد و 13 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها برای افراد نیکوکار سطح استان، توزیع 80 هزار قلک تبلیغاتی در بین مدارس را از جمله تبلیغات این نهاد برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و برگزاری جشن با شکوه نیکوکاری عنوان کرد.

حسین‌پور تصریح کرد: صد درصد کمک‌های جمع‌آوری شده در آموزشگاه‌های آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان نیازمند مدارس هزینه می‌شود. 

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول