اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم:

جشن نیکوکاری حمایت اجتماعی از نیازمندان جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: برگزاری جشن نیکوکاری در پایان هر سال حمایت اجتماعی آحاد مردم از نیازمندان جامعه است.

جشن نیکوکاری حمایت اجتماعی از نیازمندان جامعه است

عبدالله جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در سراسر کشور اظهار داشت: برگزاری جشن نیکوکاری هر ساله همزمان با فرارسیدن شب عید و سال نو در سراسر کشور آغاز می‌شود و استان قم نیز مانند دیگر استان‌های کشور این جشن را در روز 18 اسفند ماه برگزار می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان نهاد مورد اعتماد عموم مردم توانسته است خدمات قابل قبولی را در تامین سلامت، توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و صیانت از عزت و کرامت آنها ارائه کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم ادامه داد: طبیعی است که در ایام پایانی سال خانواده‌ها به همراه  فرزندان خود به خرید ما یحتاج شب عید می‌پردازند که امید است در این لحظات پر شور و هیجان نیازمندان را فراموش نکنند.

جلالی تصریح کرد: مردم استان قم، در اسفند ماه در همایش بزرگ و ملی جشن نیکوکاری که تبلور حس نوع‌دوستی و مهرورزی آنها است، شرکت می‌‌کنند.

به گفته وی، مردم استان بر تقویت پیوندها میان خود می‌افزایند و مشارکت خود را در همدلی با یکدیگر به نمایش می‌گذارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان اینکه حمایت اجتماعی از نیازمندان یک امر ضروری است، اظهار داشت: امید است بتوانیم با مشارکت و حمایت خیرین و مردم امکانات لازم را برای کمک به نیازمندان فراهم سازیم.

جلالی خاطرنشان ساخت: برگزاری جشن نیکوکاری با مشارکت و همکاری سازمان آموزش و پرورش، مرکز صدا و سیمای استان قم و نیروی مقاومت بسیج با ایجاد پایگا‌ه‌هایی در سطح شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول