اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد

برگزاری جشن نیکوکاری با 531 پایگاه ثابت و سیار در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)گلستان از برگزاری جشن نیکوکاری با 531 پایگاه ثابت و سیار در گلستان خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری با 531 پایگاه ثابت و سیار در گلستان

عباس حاجی‎اکبری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در کمیته امداد امام خمینی (ره) هر سال دو جشن عاطفه‎ها و نیکوکاری برای کمک به خانواده‎های نیازمندان در بهار سال تحصیلی و بهار زندگی برگزار می‎شود تا آنها نیز با شادی بهار را به خانه‎های خود دعوت کنند.

وی تصریح کرد: در جشن عاطفه‎های امسال یک میلیارد و 890 میلیون ریال کمک مردمی جمع‎‎آوری شد که نسبت به سال گذشته 49 درصد رشد داشته است.

حاجی‎اکبری خاطر نشان کرد: برای جشن نیکوکاری که در 18 اسفند ماه برگزار می‎شود 448 پایگاه ثابت و 83 پایگاه سیار در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان اذعان داشت: این جشن با همکاری آموزش و پرورش، بسیج، صدا و سیما، تربیت بدنی، سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد برگزار می‎شود.

وی ابراز داشت: همچنین با توافقی که با آموزش و پرورش انجام شده است مقرر شده در روز 17 اسفند ماه نیز در تمام مدارس استان پایگاه جشن نیکوکاری برقرار شود.

حاجی‎اکبری با اشاره به اینکه بالاترین مستمری پرداختی کمیته امداد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) 75 هزار تومان است تصریح کرد: اما با برگزاری طرح اکرام و حمایت حامی‎ها از یتیم‎ها برخی از خانواده‎های ایتام تا 450 هزار تومان نیز حقوق می‎گیرند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه 8 هزار و 474 یتیم در سطح استان وجود دارد خاطر نشان کرد: 4 هزار و 569 حامی از این یتیم‎ها حمایت می‎کنند و 23 میلیارد ریال در 10 ماه گذشته به حساب این یتیم‎ها پول واریز شده است.

این مسئول متذکر شد: در بخش جمع‎آوری زکات 46 میلیارد و 735 میلیون ریال توسط کشاورزان گلستانی زکات پرداخت شده است.

حاجی‎اکبری اذعان داشت: همچنین در 10 ماه گذشته مبلغ 19 میلیارد و 572 میلیون ریال از محل صندوق صدقات معابر عمومی، منازل و امکان سطح استان گلستان جمع‎آوری شده است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول