اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد در 498 پایگاه در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته احسان و نیکوکاری مجموعاً 498 پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد در 498 پایگاه در جشن نیکوکاری

عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: مشارکت‌های مردمی در سرفصل‌های مختلف در استان کهگیلویه و بویراحمد رشد خوبی داشته ولی باید در زمینه فرهنگ‌سازی و ترغیب مردم به این فرهنگ حسنه کار بیشتری انجام گیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد در جشن احسان و نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و 482 میلیون ریال درآمد داشته که امید است این رقم در جشن امسال افزایش یابد.

وی بیان داشت: این رقم در سال گذشته جهش بزرگی بود ولی باید تلاش و برنامه‌ریزی کرد تا کمک‌های بسیار بیشتری از مردم در جشن احسان و نیکوکاری در 18 اسفند سال جاری جمع‌آوری شود.

وی گفت: با این کمک‌های مردمی است که می‌توان ریشه محرومیت را به تدریج خشکاند و چهره محرومیت را از این استان بزداییم.

فرهادی از همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج، فدراسیون ورزش‌های همگانی قدردانی کرد و ادامه داد: در جشن امسال رویکرد مدرسه‌محوری را در دستور کار داریم که بر این اساس در روز چهارشنبه همین هفته در برخی مدارس پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردم و دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد همکاری رسانه‌ها در پوشش برنامه‌های این نهاد را بسیار مطلوب دانست و عنوان کرد: کمیته امداد رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما را همکار امدادگر خود می‌داند که بدون کمک آن‌ها نمی‌تواند در اهداف محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان موفق باشد.

وی تاکید کرد: در هفته احسان و نیکوکاری مجموعاً 498 پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت کمک‌های مردمی است که امید است مردم نوع‌دوست این استان با مشارکت گسترده در این جشن بزرگ موجب شادی و برطرف شدن نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مشارکت مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته رشد چشمگیری داشته ولی همچنان این رقم کافی نیست و باید برای ارتقاء مشارکت مردم در کمک به نیازمندان به‌ویژه در جشن احسان و نیکوکاری بیشتر از این‌ها کار کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول