اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کردستان خبر داد

کمک 4 میلیارد ریالی کردستانی‌ها در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از جمع‌‌آوری 4 میلیارد و 88 میلیون و 687 هزار ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته در سطح استان خبر داد.

کمک 4 میلیارد ریالی کردستانی‌ها در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رحیمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری که در اداره کل کمیته امداد امام(ره) کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز این جشن ملی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه زیرساخت‌ها و برنامه‌های لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه این جشن در استان مهیا شده و پیش‌بینی می‌کنیم کمک‌های مردمی امسال نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از ارسال 55 هزار پاکت، 23 هزار بنر و 10 هزار و 300 پوستر به شهرستان‌های استان به منظور برگزاری این جشن خبرداد و گفت: بیش از 400 صندوق جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیز به شهرستان‌ها تحویل داده شده است.

رحیمی از آمادگی کامل حوزه مشارکت‌های کمیته امداد استان برای تهیه امکانات مورد نیاز سازمان‌ها و نهادهای همکار در برگزاری جشن نیکوکاری خبرداد و افزود: نیاز امکانات تبلیغاتی و صندوق نهادها و سازمان‌های همکار تامین می‌شود. 

رحیمی در ادامه به اهداف برگزاری جشن نیکوکاری نیز اشاره کرد و گفت: اشاعه، احیا، تقویت فرهنگ نوعدوستی و احسان و نیکوکاری در راستای مبانی اسلامی، برانگیختن احساسات خیرخواهانه مردمی در احیا و تقویت روحیه مشارکت‌ها و تلاش در برقراری عدالت و همبستگی اجتماعی در زدودن فقر از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است.

به گفته وی، تقویت باورها و ارزش‌های دینی و مذهبی در جامعه، گسترش تعاملات امداد با جامعه و ایجاد همبستگی اجتماعی و افزایش نرخ مشارکت‌های مردمی در جامعه از اهداف دیگر برگزاری جشن نیکوکاری است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول