اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مشترک مدیرکل صدا و سیما و کمیته امداد صورت گرفت

دعوت از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: در نشست مشترک مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل کمیته امداد این استان از مردم خواسته شده تا با حضور در جشن نیکوکاری کمک‌های خود را به دانش‌اموزان نیازمند برسانند.

دعوت از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ‌مسلم رحیمی بعد از ظهر امروز در نشستی مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان در نخستین روز از هفته احسان و نیکوکاری، نهاد مقدس کمیته امداد را صدقه جاریه خواند و اظهار داشت: این نهاد با وجود امدادگران مخلص و پرتلاش در راستای منویات امام راحل و مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد که در این زمینه ظرفیت رسانه ملی در اختیار کمیته امداد برای خدمت و اطلاع‌رسانی به محرومان قرار می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در برنامه‌های زنده شبکه دنا، آیتم‌هایی به منظور تشویق و ترغیب مردم به حضور در جشن احسان و نیکوکاری در نظر گرفته شده که لازم است کمیته امداد از این فرصت استفاده کرده و زمینه مشارکت مردم در کمک به محرومان را فراهم کند.

رحیمی ادامه داد: خدمت به محرومان در نظام اسلامی افتخار است که کمیته امداد این افتخار را دارد که به صورت مستقیم با قشر محروم و کم‌درآمد جامعه خدمت کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم استان ما از همه چیز خود می‌گذرند و در صحنه‌های حساس نظام، میدان را خالی نمی‌کنند که به همین لحاظ این مردم شایسته خدمت و تکریم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این نشست گفت: در مجموع نزدیک به 500 پایگاه در سطح مدارس و دفاتر کمیته امداد  در سراسر استان در روزهای 17، 18 اسفندماه مستقر می‌شوند و در روز 19 اسفند نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه به این مهم پرداخته می‌شود که امید است مردم همیشه در صحنه این استان با حضور در پای این صندوق‌‌ها، کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

عبدالمجید فرهادی عنوان کرد: پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد در جشن نیکوکاری که با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی در این استان در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، ‌آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار این استان است.

فرهادی بیان داشت: 76 پایگاه ثابت، 58 پایگاه سیار و 311 پایگاه نیز در سطح مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار این استان است.

وی ادامه داد: از طریق نیروی مقاومت بسیج نیز 53 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تدارک دیده شد که جمع پایگاه‌های ثابت و سیار را در این استان به 498 مورد رسانده که امید است مردم نوع‌دوست این استان با مشارکت پر رنگ در این جشن بزرگ بخشی از نیازهای افراد محروم و دانش‌آموزان نیازمند را برطرف کنند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول