اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

170 پایگاه کمک‌های مردم را در جشن نیکوکاری جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: با دایر کردن 170 پایگاه شهری اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها و مساعدت مردم استان در جشن نیکوکاری می‌کنیم.

170 پایگاه کمک‌های مردم را در جشن نیکوکاری جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در جلسه تبیین برنامه‌های گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری در اردبیل اظهار داشت: چهاردهم اسفندماه یادآور اقدام انقلابی امام راحل در شکل‌گیری کمیته امداد است که در این هفته مبارک مردم خیر‌اندیش و نیکوکار استان در یک خیز عمومی سعی می‌کنند از محرومان و نیازمندان جامعه حمایت کنند.

وی بیان داشت: در این ایام سراسر مهر و محبت و عشق و ایثار در کنار تدارک و برگزاری برنامه‌های متنوع، جشن نیکوکاری به مدت دو روز در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: امسال در روزهای 17 و 18 اسفندماه جشن نیکوکاری با عنوان حماسه بزرگ مردم در دست‌گیری از نیازمندان برگزار می‌شود که یوم 17 اسفندماه این جشن در مدارس استان برگزار می‌شود.

زلالی بیان داشت: در این روز با همراهی خوب مدیران و معلمان و مشارکت دانش‌آموزان جشن حمایت از فقرا و نیازمندان جامعه و دانش‌آموزان مستمند انجام شده و کمک‌های جمع‌آوری شده نیز در همان مدارس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در روز 18 اسفندماه نیز در جای جای شهرهای استان اردبیل جشن نیکوکاری با شعار سیره نبوی، احسان علوی، جهاد اقتصادی با هدف‌گذاری جشن ملی و معنوی برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: در این جشن 550 نیرو و پرسنل رسمی و افتخاری کمیته امداد اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم در بی‌نیاز کردن افراد نیازمند جامعه می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این جشن را در مدارس ترویج فرهنگ احسان، انفاق و ایثار بیان کرد و گفت: دست‌گیری از همنوع یک وظیفه شرعی و انسانی است و همه باید در این مسیر احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شوند.

این مسئول کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری سال‌ گذشته را 460 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم 38 میلیون تومان کمک مردمی در مدارس جمع‌آوری شده بود که تلاش شد این رقم در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته تا بین دانش‌آموزان نیازمند و فقیر توزیع شود.

زلالی در ادامه به دیگر برنامه‌های این هفته به ویژه دیدار مسئولان با خانواده‌های نیازمند و افراد زیر‌پوشش این نهاد انقلابی اشاره کرد.

وی بیان داشت: در آستانه سال نو شاد کردن دل محرومان و نیازمندان جامعه جهادی ارزشمند است که نباید از آن غفلت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: در جامعه‌ای که مردم آلام و درد همنوع را درد خود بدانند هرگز کمبود محبت و رفع نیاز احساس نمی‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول