اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-390

انتخابات در خراسان‌جنوبی بدون کمترین مشکلی برگزار شد

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی از آغاز شمارش آراء انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد.

انتخابات در خراسان‌جنوبی بدون کمترین مشکلی برگزار شد

غلامرضا طاهری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه انتخابات در خراسان‌جنوبی بدون کمترین مشکلی برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم از نخستین ساعات امروز تا انتها بسیار خوب و قابل تقدیر بود.

وی ادامه داد: مردم استان همچون دوره‌های گذشته با حضور سبز خود برگ زرین دیگری در تاریخ ایران و اسلام ثبت کردند.

جانشین ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان‌جنوبی پیش‌بینی کاربر رایانه‌ای شده بود که نسبت به دوره‌های گذشته افزایش داشت.

طاهری افزود: رأی‌گیری در خراسان‌جنوبی در چهار حوزه انتخابیه برای انتخاب چهار نماینده از بین کاندیدای تایید شده انجام شد.

وی روند انتخابات در خراسان‌جنوبی را سالم خواند و اظهار داشت: حضور مردم باشکوه بود و تخلف خاص انتخاباتی نیز در زمینه برگزاری انتخابات نداشته‌ایم.

جانشین ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به نقش انتخابات اضافه کرد: یکی از راه‌هایی که با آمار و ارقام پشتیبانی مردم و حمایت آنان به اثبات می‌رسد انتخابات است و به این دلیل است که مقام معظم رهبری ضمن تأیید بر انتخاب اصلح بر شرکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان رفراندوم نظام از طرف مردم تأکید کردند.

طاهری افزود: ملت ایران از بصیرت و معرفت سیاسی بالایی برخوردارند و می‌دانند که در کجا باید حضور یابند و این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی در زمینه شمارش آرا تاکید کرد: شمارش با حضور6 هزار نفرعامل اجرایی و نظارتی در استان انجام می‌شود و نتایج ابتدا به بخشداری، بعد به فرمانداری‌ها و سپس به ستاد انتخابات استان می‌رسد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول