اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/299

ولایت‌مداری باید معیار اصلی انتخاب کاندیدا باشد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت گفت: ولایتم‌داری و مؤمن به مذهب و اندیشه‌های اسلامی بودن معیار و ملاک نامزد اصلح است.

ولایت‌مداری باید معیار اصلی انتخاب کاندیدا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی باقری صبح امروز در جمع مردم شهرستان نهبندان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) در زمان حیات و ممات انسان می‌توانند حامی و شافی انسان باشند البته اگر انسان رهرو واقعی این بزرگواران باشد.

وی با بیان اینکه ملت مؤمن ما دارای پشتوانه‌های بسیار ارزشمند دینی و معنوی همانند ائمه معصومین(ع) هستند، تصریح کرد: این ملت هرگز نباید ناامید شده و یأس را در زندگی خویش راه دهند و خود را در بن‌بست ببینند.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت با اشاره به اینکه تمامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده خوب هستند، اضافه کرد: همه این کاندیداها و طرفداران آنها پیروز هستند اما به شرطی که با هدف خدمت به اسلام و تقویت نظام اسلامی وارد میدان شده باشند.

وی، نظام جمهوری اسلامی را نظامی متکی به آرای مردم عنوان کرد و افزود: ملت در رقم زدن سرنوشت خودمختار و آزادند و آینده خویش را به دست خود رقم می‌زنند.

باقری در ارتباط با انتخاب اصلح اظهار داشت: ولایت‌مداری، مؤمن به مذهب و ارزش‌های اسلامی بودن، تعهد، تخصص، قانون‌مداری و دلسوز مردم بودن از معیارهای یک نامزد اصلح است.

وی با بیان اینکه ملت در 12 اسفند با حضور حداکثری خویش در پای صندوق‌های رأی کمر دشمنان را خواهند شکست، ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم دراین انتخابات و انتخاب اصلح و آگاهانه مجلسی قوی، کارآمد و در تراز با انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول