اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/298

خیابان شهدای نهبندان بامداد امروز پوشیده از تبلیغات بود

خبرگزاری فارس: تبلیغات انتخاباتی در نهبندان دیشب به اوج خود رسید و بامداد امروز خیابان شهدای نهبندان از تبلیغات انتخاباتی پوشیده شده بود.

خیابان شهدای نهبندان بامداد امروز پوشیده از تبلیغات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، اوضاع و تنور تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نهمین دوره حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه با حرارت بالایی در شهرستان نهبندان پایان یافت.

تبلیغات گسترده کاندیداهای نهبندان در این شهرستان پرشور و وسیع پیگیری شد و بحث‌های تخریبی و شایعه‌سازی هم‌چنان در دستور کار برخی از نامزدها به ویژه حامیان و طرفداران آنان قرار دارد.

دیشب در راستای این تبلیغات وسیع و زیاد کاندیداها در نهبندان شاهد آن بودیم که کوچه‌ها و خیابان‌ها شهر نهبندان از کاغذ و پوسترهای تبلیغاتی نامزدها فرش شده بود.

با توجه به اینکه کاندیداها دیگر زمان زیادی را برای تبلیغات خود نداشتند دیشب در نهبندان وضعیت تبلیغات انتخاباتی به اوج خود رسید و تبلیغات گسترده نامزدها را شاهد بودیم.

هم‌چنین در ستادهای تبلیغاتی حضور حامیان شلوغ‌تر و پرشورتر بود و با پخش چای و شیرینی در محل ستادها شاهد ترافیک‌های زیادی در خیابان‌ها و میدان‌های شهر نهبندان بودیم.

تنور تخریب و کوبیدن دیگر نامزدها در نهبندان نیز داغ‌تر از گذشته بود که زبانه‌های آتش تخریب دامن برخی از حامیان و کاندیداهای دیگر را گرفت و این مهم موجبات نارضایتی شدید مردم را فراهم کرد.

شایعه‌سازی‌های برخی از نامزدها و طرفداران آنها علیه دیگر کاندیداها نیز در شب آخر تبلیغات جو مسمومی را در شهر ایجاد کرده بود.

نکته جالب این بود که در زمان اوج تبلیغات انتخاباتی نامزدها در نهبندان برخی از ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای این حوزه انتخابیه بسته و هیچ خبری از تبلیغاتشان و حضور حامیان آنها نبود.

دیشب شایعات کنارگیری یک یا دو نامزد انتخاباتی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در این شهرستان قوت گرفته بود و هیچ منبعی آن را تأیید نکرد.

در شب پایانی تبلیغات انتخاباتی، برخی از کاندیدای این حوزه انتخابیه رؤسای ستادهای خویش را برای سخنرانی و حضور در جمع مردم به روستاها و شهرهای اطراف فرستاده بودند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول