اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/295

دانشگاهیان خراسان‌جنوبی مردم را به پای صندوق‌های رأی فراخواندند

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان خراسان‌جنوبی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را وابسته به مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام خواندند.

دانشگاهیان خراسان‌جنوبی مردم را به پای صندوق‌های رأی فراخواندند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند صبح امروز در نشست انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی که با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد به بیان دیدگاه های خود در زمینه انتخابت پرداخت.

رضا سعیدی اظهار داشت: عرصه انتخابات که در واقع جشن ملی ملت مسلمان ایران به حساب می‌آید در راه است و مردم باید حضوری پرشور داشته باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با اشاره به خاص بودن شرایط فعلی گفت: امید است که ملت مسلمان ایران در انتخابات شرکت پرشوری داشته باشند.

* انتخابات مجلس در شرایط حساسی برگزار می‌شود

استاد علوم معارف دانشگاه پیام‌نور نیز گفت: برگزاری نخستین انتخابات بعد از فتنه 88، تحریم‌های بی‌سابقه کشورهای غربی و وجود جریان بیداری اسلامی در بین کشورهای منطقه به حساسیت انتخابات مجلس نهم افزوده است.

سعید دیانی به تبیین شرایط منطقه در بحث بیداری اسلامی پرداخت و تصریح کرد: ملت‌های منطقه یکی پس از دیگری بیدار شده و نظام‌های متکی به نظام سلطه جهانی را ساقط می‌کنند.

*انتخابات 12 اسفند بیداری اسلامی را تقویت می‌کند

عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند هم بیداری اسلامی را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و افزود: آنها ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران را سرلوحه کار خویش قرار داده و در پی دست ‌یافتن به نظامی مستقل هم‌چون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

محمد مختاری افزود: لذا حضور مردم در صحنه انتخابات می‌تواند به‌ عنوان یک محرک برای آنها در راستای تلاش بیشتر به منظور پیروزی کامل انقلاب‌هایشان کمک کند.

وی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را وابسته به مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام دانست و افزود: هیچ‌گاه مانند شرایط فعلی ایران اسلامی مقتدر نبوده و هیچ‌گاه هم اسرائیل این قدر ضعیف نبوده است.

مختاری پیروزی را از آن مردم دانست و افزود: پیروز واقعی انتخابات پیش رو مردم و نامزدهای شرکت‌ کننده بوده و بازنده اصلی نیز دشمنان ملت ایران هستند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول