اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/300

اقشار مختلف مردم بر مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کردند

خبرگزاری فارس: نشست انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آغاز شد و بیش از 10 شرکت‌ کننده در این نشست بر حضور حداکثری در انتخابات 12 اسفند تأکید کردند.

اقشار مختلف مردم بر مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نشست انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی که با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از دقایقی پیش آغاز شده است نمایندگانی از تشکل‌های مختلف سیاسی، اصناف، بازاریان، دانشگاهیان و فرهنگیان حضور دارند.

نماینده کارگران استان در این نشست گفت: گاهی در انتخابات وحدت ملی جامعه دچار آسیب شده و ضربات و خسارت‌های بزرگی را بر مردم و جامعه تحمیل می‌کند و در این زمینه اگر مسئولان کاندیداها، طرفداران آنها، رسانه‌ها و به ویژه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی روش معقول منطقی و در چارچوب اصول را در پیش گیرند، این اصل مهم نه تنها آسیب نمی‌بیند بلکه موجب وفاق ملی و وحدت و انسجام بیشتر جامعه می‌شود.

ابراهیم هدایتی افزود: وحدت ملی جامعه نباید مورد غفلت و یا احیاناً شیطنت برخی قرار گیرد.

فعال رسانه‌ای استان نیز گفت: امام خمینی با توجه به وجود دو دیدگاه و دو تفکر در جامعه ضرورت وحدت و پرهیز از اختلاف را مورد تأکید قرار داده و فرمودند البته دو تفکری باید باشد، دو رأیی باید باشد و البته سلیقه‌های مختلف باید باشد، بنابراین سلیقه‌های مختلف اسباب این نمی‌شود که انسان‌ها با هم خوب نباشند.

عادل اربابی افزود: نباید رقابت‌های انتخاباتی زمینه‌ای را برای پراکندگی و اختلاف در جامعه و ملت را فراهم سازد و به ویژه احزاب و جناح‌های سیاسی باید مواظب عوامل و دست‌های ناپاک باشند که در آنها رسوخ نکنند.

وی تأکید کرد: عوامل و دست‌های ناپاکی ممکن است بخواهند از رقابت‌های انتخاباتی در رسیدن به آرزوهای خود استفاده کنند و با طرح مسائل پوچ و بی‌معنا دل‌ها را از یکدیگر جدا سازند.

رضا سعیدی نماینده بازاریان بیرجند نیز گفت: باید با هوشیاری و درایت کامل مواظب القائات وسوسه‌انگیزان و نفاق تفرقه‌افکنان و وحدت‌شکنان بوده و در راه اتحاد و هم‌دلی تمامی نیروهای متعهد و دلسوز نظام حرکت کنند و انتخابات را به عرصه اتحاد و انسجام ملت و جامعه تبدیل کنند.

سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی در راستای اینکه 12 اسفند به حماسه ملی تبدیل شود تلاش می‌کند تا پایان وقت امروز نشست‌هایی با دیگر تشکل‌ها و اقشار مختلف مردم برگزار کند.

پیش از این نشست‌هایی با کاندیداها و حامیانشان در فارس برگزار شده بود که با استقبال بالای مردم همراه شد.

12 اسفند انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول