اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/294

باقری: مردم با حضور حداکثری عقب‌ماندگی دشمنان را نشان خواهند داد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت گفت: ملت با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر نشان خواهند داد که دشمنان ما هم‌چنان عقب‌مانده هستند.

باقری: مردم با حضور حداکثری عقب‌ماندگی دشمنان را نشان خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی باقری در جمع مردم شهرستان نهبندان با بیان اینکه در عرصه انتخابات همه کاندیداها و طرفداران آنها پیروز و موفق واقعی میدان هستند، اظهار کرد: اما شرط این پیروزی منوط بر آن است که برای تقویت نظام دینی، دین خدا و برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد قربت کرده و وارد این صحنه شده باشند.

وی ادامه داد: کاری که برای رضای خدا و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی و الهی باشد برابر مستندات قرآنی و روایی، یک پیروزی و موفقیت محسوب می‌شود و دارای اجری بالا است.

*اخلاق اسلامی اقتضا می‌کند که عواطف انسانی و عمومی خدشه‌دار نشود

باقری ضمن تأکید بر اینکه اخلاق انتخاباتی باید توسط نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنان رعایت شود، افزود: اخلاق اسلامی اقتضا می‌کند که عواطف انسانی و عمومی دچار خدشه نشود و جوری رفتار نکنیم که آمیخته با دروغ، ریا و نیرنگ باشد و زمینه‌های دل‌خوری را برای مردم فراهم کند.

وی در ارتباط با مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: امروزه همگی باید تلاش کنیم که حضور مردم در انتخابات حداکثری و مشارکت بالا باشد و طوری برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که حتی یک رأی هم تلف نشده و روی زمین نماند.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت با اشاره به اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات تمامی برنامه‌های پیدا و پنهان دشمن علیه نظام را خنثی می‌کند، یادآور شد: ملت با حضور حداکثری خویش در انتخابات بار دیگر نشان خواهند داد که دشمنان ما هم‌چنان عقب ‌مانده هستند.

باقری گفت: امروز دشمن تلاش و توان خویش را به کار گرفته تا شرایطی را فراهم کند که اذهان عمومی ملت را دچار آشفتگی و شرایط کشور و نظام ما را در افکار عمومی دنیا نامساعد و پریشان حال نشان دهد و از این راه به اهداف پلید خویش دست یابد.

وی تصریح کرد: با حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات بار دیگر به دشمنان نشان می‌دهیم که هم‌چنان در راه ولایت و اسلام ثابت قدم هستیم و هرگز روزنه‌ای را برای ورود دشمن باز نخواهیم گذاشت.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت با اشاره به اینکه آیا تاکنون فکر کرده‌ایم که هدف دشمن از این همه تحریم و تهدید چیست، اذعان داشت: دشمنان هر وقت که احساس خطر می‌کنند و چشمنانشان تاب دیدن حضور حماسی و حداکثری ملت را در صحنه‌های مختلف ندارند دست به تهدید و تحریم می‌زنند و تهدیدهای اخیر آنها به خاطر بحث انتخابات با هدف حضور حداقلی مردم در این صحنه بوده و است.

وی با بیان اینکه در کنار حضور حداکثری که بسیار مهم است باید انتخابی اصلح را داشته باشیم، افزود: انتخاب اصلح انتخابی است که ولایت‌مدار، دارای دیدگاه ولایی، خطرپذیر و  وابستگی به غرب و شرق نداشته باشد.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت اضافه کرد: نامزد اصلح کسی است که اهل سازش نباشد و در جای لزوم از منافع و خواسته‌های شخصی خویش بگذرد و منفعت خویش را به خاطر مصلحت نظام و مردم به خطر اندازد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول