اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/291

پخش شیرینی و چایی در ستادهای مختلف کاندیداها/ترافیک خیابان‌های بیرجند

خبرگزاری فارس: مشاهدات خبرنگار فارس از تبلیغات کاندیدا در بیرجند حکایت از ترافیک خیابان‌ها به ویژه خیابان مدرس و پخش شیرینی و چایی در ستادهای مختلف کاندیداها به بهانه میلاد امام حسن عسکری(ع) دارد.

پخش شیرینی و چایی در ستادهای مختلف کاندیداها/ترافیک خیابان‌های بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بکارگیری و اشتیاق کودکان در پخش پوسترهای تبلیغاتی کاندیدا در ستادهای مختلف به شور و شوق انتخابات در سطح شهر افزوده بود.

*پخش شیرینی و چایی در ستادهای مختلف کاندیدا در سطح شهر برای گرفتن رأی از دیگر حاشیه‌هایی بود که در سطح شهر دیده می‌شد.

*دست زدن و تشویق طرفداران یکی از کاندیداها و بی‌نظمی در کنار خیابان‌های سطح شهر مردم را مجبور به ایستادن کنار خیابان‌ها کرد.

*زدن پیامک‌های تخریبی برای یکی از کاندیدای اصول‌گرای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان محمدرضا مجیدی مبنی بر اصلاح‌طلب بودن این کاندید از سوی طرفداران برخی از کاندیدا یکی دیگر از حاشیه‌های ساعت‌های پایانی انتخابات در بیرجند است.

*شنیده‌ها حاکی از پخش شب نامه‌هایی علیه محمدرضا مجیدی یکی از کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان است که این مطلب را این کاندیدا بارها در جلسات و نشست‌های خود به مردم گوش زد کرده بود.

*پوسترهای تبلیغاتی کاندیدا در کف خیابان‌ها و کوچه‌ها و لگد شدن شدن آیه‌های قرآنی و دیگر عکس‌ها از دیگر حاشیه‌های امشب در سطح شهر بیرجند است.

*دادن شام توسط یکی از کاندیدای انتخاباتی حوزه بیرجند و درمیان از روزهای نخست تبلیغاتی همراه با تبلیغات گسترده از حاشیه‌های خبرنگار فارس در بیرجند است.

*تابلوهای شهرداری بیرجند متعلق به یکی از کاندیداها

*وارد شدن برخی از دانشجویان به زندگی خصوصی یکی از کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان و سؤالات مکرر از زندگی شخصی این نامزد انتخاباتی به جذابیت جلسه و دست زدن حاضرین جلسه سبب شد.

*شنیده‌ها حاکی از سخنرانی برخی از استادان دانشگاه و بزرگان شهری برای برخی از کاندیدا در سطح شهر است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول