اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/297

92 درصد مردم نهبندان در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: براساس یک نظرسنجی انجام شده که اطلاعات آن در آخرین شب تبلیغات از سوی ستادهای انتخاباتی اعلام شد بیش از 92 درصد مردم شهرستان نهبندان در انتخابات شرکت می‌کنند.

92 درصد مردم نهبندان در انتخابات شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، در کوچه و بازار شهر نهبندان شامگاه چهارشنبه حال و هوای خاصی ایجاد شده بود و توزیع تبلیغات کاندیداها به دست کودکان و نوجوانان بیشتر از گذشته مشاهده می‌شد.

پخش پوسترها و عکس‌های تبلیغاتی نامزدها به دست کودکان و نوجوانان در درب منازل و داخل منازل مردم در شب پایانی تبلیغات کاندیداها به نوعی آخرین تلاش‌های نامزدها برای معرفی خود و جلب نظر مردم بود.

جمعیت‌های انبوه و زیاد چند نفری در جلوی ستادهای انتخاباتی برخی از کاندیداهای نهبندان سبب ترافیک در خیابان‌ها و رفت‌ و آمد مردم شده بود که در این ارتباط برخی از مردم اعتراضات شدیدی را داشتند.

طرفداران پر شمار در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها به این منظور آمده بودند تا حمایت خود را از نامزد مورد نظر اعلام کنند.

صدای بلند و آلودگی صوتی ایجاد شده بر اثر پخش سرودها و آهنگ‌های ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداها سبب اعتراضات مردمی و نارضایتی عمومی شده بود.

کاندیداها تمامی توان خویش را برای حضور در جمع مردم و ایراد سخنرانی به کار گرفته و حتی نمایندگانی را از طرف خودشان روانه شهرها و روستاهای مختلف شهرستان‌های نهبندان و  سربیشه کرده بودند.

در بازار انتخاباتی نهبندان شایعاتی زیادی در ارتباط با  اینکه شب‌نامه‌هایی در این شهرستان پخش خواهد شد، شنیده می‌شود.

شنیده‌های خبرنگار فارس از مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای حوزه‌ انتخابیه نهبندان و سربیشه از این حکایت دارد که برخی از کاندیداها برای تلبیغاتشان بیش از 70 میلیون تومان هزینه کردند.

شنیده شده که در یک نظرسنجی انجام شده در نهبندان بیش از 92 درصد مردم این شهرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول