اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/301

اردونی: اعتلای نظام در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده اصناف شهرستان نهبندان گفت: یکی از راه‌های مهم و اساسی اعتلای نظام اسلامی و تحقق اهداف عالیه این نظام حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

اردونی: اعتلای نظام در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رضا اردونی دقایقی پیش در راستای سلسله نشست‌های سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه انتخابات و به ویژه حضور حداکثری مردم پرداخت.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم کاندیدا برای ورود به این عرصه بالابردن مشارکت مردم به شمار می‌رود، تصریح کرد: پیگیری مصوبات سفر اول و دوم ریاست جمهوری به خراسان‌جنوبی و شهرستان نهبندان که برخی از آنها هنوز اجرایی نشدند، را باید نماینده آینده نهبندان در دستور کاری خویش قرار دهد.

نماینده اصناف شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه اجرایی و عملیاتی شدن این مصوبات در شهرستان نهبندان مهم‌ترین دغدغه مردم که بحث بیکاری و اشتغال‌زایی است را برطرف می‌کند، گفت: گازرسانی به نهبندان مصوبه سفر اول هیئت دولت بوده و یکی از زیرساخت‌های اصلی جذب سرمایه‌گذران و پیامد آن تولید اشتغال است، که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

اردونی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سفرشان به نهبندان بر خدمت به مردم منطقه تأکید داشتند، ادامه داد: تمامی مسئولان باید بدانند که توجیه انسانی مقدم بر توجیه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: بحث تعطیلی کارخانه پنبه‌نسوز که در سفر دوم ریاست جمهوری مصوب شد تا به جای آن سه کارخانه در صنایع مختلف ایجاد شود، یکی از مصوبات توسعه‌ای و اشتغال‌زایی به شمار می‌رود که باید به آن توجه بیشتر و در این راستا پیگیری‌های بیشتری صورت پذیرد.

نماینده اصناف شهرستان نهبندان افزود: راه‌آهن چابهار به مشهد یکی پروژه‌های ملی است که از خراسان‌جنوبی و این شهرستان می‌گذرد و پیشرفت نهبندان را به دنبال دارد و قرار شده که این طرح 10 ساله انجام شود.

اردونی یادآور شد: چرا برای کاهش هزینه‌های ساخت این راه‌آهن نباید ایجاد کارخانه تولید قطعات راه‌آهن در نهبندان مورد پیگیری و توجه قرار گیرد که همین کارخانه می‌تواند با تولید قطعات زیاد در بحث اشتغال منطقه بسیار مؤثر باشد و نماینده آینده باید این طرح‌ها و مصوبات را پیگیری کند.

وی به طرح کمربند سبز امنیتی نهبندان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شیب آب نقاط مرزی این شهرستان به سمت افغانستان است می‌توانیم با حفر چاه کشاورزی و استفاده از منابع آبی به توسعه بخش کشاورزی و بحث‌های امنیتی و اشتغال این منطقه کمک فراوان کرد.

نماینده اصناف شهرستان نهبندان با بیان اینکه انتخابات مظهر اتحاد و کانون توسعه ملی است، تصریح کرد: انتخابات یک اصل مهم در نظام اسلامی است و مردم با رأی دادن به دست خودشان سرنوشتشان را تعیین می‌کنند.

اردونی یکی از راه‌های مهم و اساسی اعتلای نظام اسلامی و تحقق اهداف عالیه این نظام را حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود: دشمن می‌خواهد با تفرقه‌افکنی، شایعه‌پردازی و دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای اتحاد مردم را از هم بزند و حضور در انتخابات را به حداقل برساند اما ملت بصیر و فهیم ما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور توأم با بصیرت خویش بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی و مکرشان را به خودشان باز می‌گردانند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول