اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت استان تهران:

برخی صنایع تهران با هدفمندی یارانه‏ها دچار مشکل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: برخی صنایع استان تهران با اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها دچار مشکلاتی شده‏اند.

برخی صنایع تهران با هدفمندی یارانه‏ها دچار مشکل شدند

یدالله صادقی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: کلیات بخش صنعت کشور و استان تهران بالنده و پویا به مسیر خود ادامه می‏دهد.

وی از وجود 16 هزار واحد صنعتی در استان تهران خبر داد و افزود: در تنگنا قرار گرفتن برخی واحدهای تولیدی با وجود استقرار چنین حجم عظیمی از صنایع در استان تهران امری ناممکن نیست.

صادقی ادامه داد: صاحبان صنایع نیز همواره خواستار اختصاص عواید بیشتری از اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها به این بخش بوده‏اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران پیرامون نحوه قیمت‏گذاری بر محصولات صنعتی این استان گفت: این مهم بر اساس سوابق قیمت‏گذاری در سالیان متمادی صورت می‏گیرد.

وی تصریح کرد: قیمت‏گذاری بر کالای تولیدی با توجه به رشد هزینه‏های محصول در قالب بخشی بدان افزوده می‏شود و بخشی دیگر توسط صنعتگران با در نظر گرفتن ضرورت‏های حفظ مشتریان در بازار رقابتی امروز انجام می‏گیرد.

صادقی کاهش واردات را مستلزم افزایش بهره‏وری در تولید خواند و افزود: صنعتگران برای کاهش هر چه بیشتر واردات محصولات خارجی باید اموری نظیر افزایش سطح بهره‏وری و اصلاح خطوط تولید را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: در دوره اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها، مدیریت بر قیمت کالا با کمک صنایع محقق شد.

وی اضافه کرد: از این پس نیز این مدیریت تداوم می‏یابد تا تولیدکنندگان استان تهران با مشکل خاصی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول