اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی

کسانی از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ممانعت می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: کسانی که از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ممانعت می‌کنند در واقع طرفداران نظام توزیع ناعادلانه هستند در حالی که دولت مصمم است گام دوم این طرح را با افزایش یارانه دهک‌های پایین جامعه اجرا کند.

کسانی از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ممانعت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضا بیگی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: هدفمندی یارانه‌ها نشانه تلاش دولت برای استقرار عدالت است و ثروت کشور به این طریق در میان اقشار مختلف توزیع شده و مردم امکان مدیریت اقتصاد را به دست آورده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت مصمم است اداره اقتصاد را به دست مردم بسپارد، افزود: کسانی که از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ممانعت می‌کنند در واقع طرفداران نظام توزیع ناعادلانه هستند در حالی که دولت مصمم است گام دوم این طرح را با افزایش یارانه دهک‌های پایین جامعه اجرا کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: به واسطه اهمیت فوق‌العاده شرایط فعلی، باید از ملت به خاطر این حضور تشکر کنیم.

وی پیام راهپیمایی 22 بهمن را عزت، سربلندی و استقلال ملت ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، آمادگی خود را برای حضور پرشور در انتخابات اعلام کردند و رای آنها تیری بر چشم کسانی خواهد بود که حاضر نیستند سعادت ملت ایران را ببینند.

بیگی با اشاره به توطئه‌های نظام سلطه علیه نظام اسلامی گفت: هرچه دشمن ما را در محدودیت و تحریم قرار دهد پاسخ ملت ایران استقلال و عظمت و دست یافتن به سعادت در پرتو دین و معنویت است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: دولت افتخار دارد که عطر عدالت را در جای جای ایران اسلامی پراکنده و امروز ملت ایران و آذربایجان، عدالت را در برخورداری از امکانات و فرصت‌های عادلانه احساس می‌کنند.

بیگی اظهار داشت: تفکر مبتنی بر عدالت دولت موجب شده است که مردم ایران در سراسر کشور از فرصت‌های عادلانه به نحوی بهره‌مند شوند که سعادت خود را در شهر و دیار خود جست‌وجو کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول