اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌رضوی:

هدفمند کردن یارانه‌ها نقطه قوت مجلس هشتم بود

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌رضوی گفت: هدفمند کردن یارانه‌ها و یک‌دست بودن مجلس در مقابل فتنه سال 88 از نقاط برجسته و قوت مجلس هشتم بود.

هدفمند کردن یارانه‌ها نقطه قوت مجلس هشتم بود

حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خراسان‌رضوی اظهار داشت: احزاب و جبهه‌ها در ایران عمدتاً به صورت فصلی عمل می‌کنند و در آستانه انتخابات نیز همواره گروه‌های متعدد، لیست‌های فراوانی را برای حضور در انتخابات ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: تجربه انتخابات قبلی نشان می‌دهد که در شهرهای بزرگ، لیست‌های انتخاباتی با اقبال بیشتری رو به ‌رو می‌شوند اما این بدین معنا نیست که افراد مستقل در انتخابات رأی نخواهند آورد.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی درباره نقاط قوت مجلس هشتم شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجلس هشتم، تصویب قوانینی است که تاکنون سابقه نداشته و مجلس هشتم در این زمینه پیشگام بوده است.

رضایی اضافه کرد: از جمله این قوانین می‌توان به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، قانون حمایت از کشاورزان و یا قانون حمایت از محرومین و مستضعفین اشاره کرد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 بیان کرد: در فتنه سال 88 مجلس هشتم بسیار قوی عمل کرد و حتی کسانی که اصولگرا نیز نبودند در مقابل آن واکنش نشان دادند و در کل باید عنوان کرد مجلس هشتم در مقابل فتنه 88 بسیار یکدست و منسجم بود.

رضایی عملکرد نظارتی مجلس هشتم را ضعیف دانست و تصریح کرد: مجلس هشتم درباره وظایف نظارتی خود قوی عمل نکرد و این نقطه ضعف در مجلس نهم باید مورد توجه قرار گیرد و برطرف شود.

وی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ایران در 33 سال گذشته ثابت کرده‌اند در مقاطع حساس همواره در صحنه حضور دارند و شاهد این امر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و هم‌چنین تظاهرات گسترده مردم در یوم‌الله 9 دی است.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران این‌بار نیز با مشارکت گسترده خود، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

رضایی درباره تحریم‌های اخیر نیز افزود: استفاده از حربه تحریم بسیار قدیمی شده و این نشانگر اوج ضعف دشمن است که هیچ دوره‌ای مانند شرایط فعلی مستأصل نبوده است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی زمانی اسرائیل را به عنوان دیده‌بان منطقه انتخاب کرده بودند، اما در حال حاضر تمام فکر و ذکرشان این است که اسرائیل را سرپا نگه دارند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو و مذاکره را تنها گزینه غرب دانست و افزود: تنها راهکار غرب این است که اقتدار ایران را به رسمیت بشناسند و به دنبال مذاکره با ایران باشند زیرا از تحریم چیزی عاید آنها نمی‌شود.

انتهای پبام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول