اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان آبادان:

مردم آبادان به دنبال آرامش هستند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان آبادان گفت: من نمی‌خواهم وضعیت شهر را ناآرام پیش‌بینی کنم اما مردم آّبادان به دنبال آرامش هستند.

مردم آبادان به دنبال آرامش هستند

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آبادان امروز به جایگاهی که حقش است نرسیده و نیاز به مدبر و مدیری آگاه دارد.

وی افزود: هر مدیری که می‌داند می‌تواند مردم‌دار باشد یا تا به امروز توانسته در این شهر رضایت مردم را جلب کند با کمال میل دستش را هم می‌بوسیم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان آبادان تصریح کرد: من نمی‌خواهم وضعیت شهر را ناآرام پیش‌بینی کنم اما مردم آّبادان به دنبال آرامش هستند.

وی اضافه کرد: مردم این شهر همواره به‌‌دنبال مدیریتی سالم در شهر بوده و خواهان ارتقا و تعالی وضعیت اجتماعی و اقتصادی شهرشان هستند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان آبادان خاطرنشان کرد: وضعیت شهرمان باید بهتر از امروز شود.

وی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم از حقوق مردم غافل شویم، افزود: نمایندگان مجلس از طرف دولت وکلایی هستند که باید به مشکلات و کمبودهای مردم توجه کنند.

انصاری بیان کرد: دولت هم در مقابل مردم و نمایندگان مجلس، مسئول است که حقی که مردم می‌خواهند و توسط نماینده مردم بیان می‌شود باید عملی و اجرایی کند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان آبادان با بیان اینکه دینداری از شرایط یک مدیر توانمند است، خاطرنشان کرد: آبادان نیازمند یک تغییر و تحول اساسی است و مردم از وضعیت موجود خسته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که ما از لایه‌های مختلف مردمی مشاهده کرده‌ایم نشان دهنده این است که زنگ تغییر و تحول در این شهر به صدا در آمده است.

انصاری با اشاره به این که در سال‌های گذشته متاسفانه شاهد کند بودن روند رشد و توسعه این شهر بوده‌ایم گفت: به صراحت می‌توان گفت در سال‌های اخیر فضای سیاسی در این چند سال اخیر مرده بود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول