اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج:

اصولگرای واقعی در برابر اوامر ولایت اعتراض نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی در انتخابات آتی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است و اصولگرایان واقعی باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

اصولگرای واقعی در برابر اوامر ولایت اعتراض نمی‌کند

فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نهمین دوره انتخابات مجلس در حالی برگزار می‌شود که تنها دو سال از فتنه 88 گذشته است.

وی تصریح کرد: به طور قطع این تفکر که فتنه 88 به طور کامل متلاشی شده، فکری خام و بی‌پایه است و همه دلسوزان اسلام و انقلاب باید مراقب تحرکات فتنه‌گران باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: بنابراین در شرایطی که ما نخستین انتخابات پس از فتنه 88 را تجربه می‌کنیم، اولویت باید برگزاری انتخاباتی حداکثری و با حضور پرشور، آگاهانه و مسئولانه اقشار مختلف مردمی باشد.

آجرلو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات باید همراه با آگاهی و انتخاب کاندیدای اصلح باشد، گفت: خوشبختانه مردم ما در صحنه‌های مختلف مانند نهم دی و 22 بهم اثابت کردند که در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب هوشیار هستند.

وی تاکید کرد:‌ چنین مردمی به طور قطع با تبلیغات کاندیداها و به ویژه کسانی که ادعای اصولگرایی دارند، فریب نخورده و به کسانی که برای راه یافتن میلیاردها تومان خرج می‌کنند، رای نخواهند داد.

آجرلو در پاسخ به این سؤال که چرا به رای شورای نگهبان درباره خود اعتراض نکرد؟ گفت: در این مورد افراد زیادی اعتراض رسمی خود را به شورای نگهبان ارائه دادند و حتی برخی از مسئولان نظام در مورد من رایزنی‌هایی را انجام دادند. به چند دلیل با این کار مخالف بوده و به دوستان گفتم که اعتراضی در این زمینه مطرح نکنند.

آجرلو افزود: نخست اینکه ما در شرایط حساسی هستیم و نیاز به وحدت داریم و رهبری معظم انقلاب نیز فرمودند از اعتراض و انتقادهایی که به وحدت جامعه خدشه وارد می‌کند، بپرهیزید.همچنین معتقدم که اصولگرای واقعی همواره گوش به فرمان ولایت است و در برابر اوامر معظم‌له و یا نهادهای تحت امر ایشان چون و چرا و اعتراض نمی‌کند.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به همین دلیل در برابر رای شورای نگهبان که منصوب ولایت هستند، اعتراض نکردم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول