اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در آبادان:

ظرفیت‌های اقتصادی آبادان دست‌ نخورده است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرا در آبادان گفت: ظرفیت‌های بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی آبادان بلااستفاده و دست‌نخورده باقی مانده است.

ظرفیت‌های اقتصادی آبادان دست‌ نخورده است

غلامرضا شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آبادان امروز آنقدر عاجز شده که یک چهارم جوانان آن بیکار هستند.

وی افزود: امروز با همین وضعیت صنعت ما بی‌رونق بوده و صیادان ما از جو حاکم شاکی‌ و ناراضی‌اند، هر چه زیرساخت داریم از زمان گذشته است و کارخانه‌های ما همگی زیر ظرفیت اسمی در حال کار کردن هستند.

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان با اشاره به اینکه نخل‌هایمان در حال خشک شدن بوده و کشاورزی منطقه رو به نابودی است، خاطرنشان کرد: یک زمانی از آبادان صیفی‌جات صادر می‌شد و امروز این شهر از حداقل امکانات رفاهی محروم است.

وی اضافه کرد: نمی‌توان تصور کرد منطقه‌ای با شعاع 150 کیلومتر در مرکزیت 12 میلیون نفر جمعیت قرار گرفته باشد و با این مختصات متراکم جغرافیایی خاص در خاورمیانه، مردم آن بازار مصرف برای تجارت و اقتصاد نداشته باشند!

شرفی ادامه داد: مگر می‌شود یک شهری هم‌مرز با چند کشور باشد بعد صادرات و واردات به‌عنوان یک صنعت مترقی در آن مغفول بماند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ظرفیت‌های اقتصادی آبادان را ندیده‌اند، افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اینجا بی‌شمار است چنان که با گذشت تنها 30 کیلومتر با بهره‌مندی از زیرساخت‌های ارتباطی نظیر صنعت ریلی و جاده شوسه به جمعیت بیش از دو میلیونی بصره می‌رسیم؛ با گذشت تنها 100 کیلومتر به جمعیت بیش از یک میلیونی العماره و با گذشت 100 کیلومتر دیگر به جمعیت یک‌میلیون و 200 هزار نفری اهواز می‌رسیم.

کاندیدای جبهه متحد اصول‌گرا در آبادان در ادامه بیان کرد: با سه ساعت قایق‌سواری خوب و مفرح در اروندرود به جمعیت 5 میلیونی کویت دست پیدا کرده و این‌ها همگی نشان از پتانسیل بالقوه و دست نخورده آبادان مقاوم است.

وی گفت: با کمترین هزینه ممکن می‌توان جمعیت کشورهای همجوار را از صادرات و تولیدات مجدد، عرضه کالا و حداقل امکانات و مزایای بندرگاهی مرفه کرد.

شرفی خاطرنشان کرد: امروز نیز باید این مهم را ارزش قرار دهیم که چه نوید و عملکردهایی می‌‌تواند مردم این شهر و دیار به سوی رضایتمندی سوق دهد و شوق حضور در پای صندوق‌های رأی را در آنها زنده کند؛ زیرا این شهر با گذشت 23 سال از پایان جنگ تحمیلی همچنان از نواقص و محرومیت‌ بالایی رنج می‌برد.

وی در پایان در خصوص چگونگی تشویق مردم این منطقه برای حضور در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: در راستای تغییر نگرش مردم به بحث انتخابات باید به مجلس با دیدی ملی نگاه کرد و خاطره صنفی و شخصی بودن منافع انتخابات را از ذهن مردم محو و دور کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول