اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

ثبت نام 15 نامزد انتخاباتی در آبادان/ هیچ خانمی در بین کاندیداها نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان گفت: 15 نامزد انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام 15 نامزد انتخاباتی در آبادان/ هیچ خانمی در بین کاندیداها نیست
سیدجعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: انتخابات در این شهرستان مطمئنا با حضور بسیار گسترده و ملموس‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و اهمیت و جلوه آن رنگ و بویی باشکوه‌ خواهد داشت.
وی افزود: ولایت‌مداری، عشق به امام و انقلاب و برملا شدن چهره کریه دشمن، مردم را به خلق حماسه 9 دی وادار و دشمن را از اهدافش ناکام گذاشت.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان تصریح کرد: نظام جمهوری‌اسلامی ایران امروز به برکت پیوند چنین حماسه‌های مردمی و شورانگیزی در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.
وی ادامه داد: همه تلاش ما برگزاری انتخاباتی با فضایی سالم و درخورشأن است که مطمئنا با تعامل شهروندان و دستگاه‌های اجرایی این مهم تحقق می‌یابد.
طباطبایی با اشاره به تعداد آرای نامزدهای ثبت‌نامی این دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گفت: 15 نامزد انتخاباتی در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌‌اند.
وی با بیان میزان تحصیلات این افراد خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر از نامزدها دارای مدرک دکترا، هفت نفر مدرک فوق‌لیسانس، دو نفر مدرک لیسانس و یک نفر دارای مدرک فوق‌دیپلم است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان با اشاره به اینکه در بین کاندیداها هیچ خانمی ثبت نام نکرده اضافه کرد: فعلا از ذکر نام این افراد جلوگیری کرده زیرا باید هیئت اجرایی شهرستان نامزدهای انتخاباتی را تأیید کنند.
وی حداقل سن ثبت نام شدگان را 32 و حداکثر آن 58 سال را  عنوان کرد و افزود: 12 نفر با مراجعه به فرمانداری آبادان اقدام به ثبت نام کردند و سه نفر نیز در وزارت کشور کاندیدای نمایندگی نهمین دوره مجلس شدند.
وی عنوان کرد: افرادی که به‌عنوان کاندیدا انتخاب می‌شوند حتما دارای شاخص‌های لازم و مکفی هستند و از فیلتر تأیید افراد معتمد عبور کرده‌اند.
طباطبایی در پایان با تأکید بر حضور گسترده شهروندان در انتخابات این دوره گفت: امیدواریم با حمایت و تعامل هر چه بیشتر شهروندان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه در منطقه باشیم.
انتهای پیام/م20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول