اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

شرکت در انتخابات باید همراه با بصیرت باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: شرکت در انتخابات باید با بصیرت و شناخت همراه باشد تا فرد بتواند بهترین شخص را انتخاب کند.

شرکت در انتخابات باید همراه با بصیرت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از فرمانداری شهرستان ورامین، محسن منصوری در همایش دانش‌آموزان رای اولی منطقه قرچک که در کانون ملائک آموزش و پرورش این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان رأی اولی که به سن تکلیف سیاسی رسیده‌اند باید بدانند که نخستین حضور خود در انتخابات را به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی انجام می‌دهند.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، تنها نظام در دنیا می‌باشد که مبتنی بر مردم‌سالاری دینی بوده و مردم مستقیما در اداره امور حضور داشته و آینده کشور را رقم می‌زنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و نیز شورای اسلامی شهرها و روستاها نمادی از حضوری آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت خود است که در طول دوران انقلاب اسلامی 29 بار این نوع حضور را تجربه کرده‌اند.

منصوری با اشاره به فتنه سال 88 گفت: امروز مردم ایران اسلامی باید با شناخت و بصیرت نسبت به انتخاب خود اقدام کنند تا جریانی مانند فتنه سال 88 شکل نگیرد.

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی مناسب برای جهان اسلام و تمامی ملل آزادیخواه تبدیل شده و چشم امید بسیاری از این مردم به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده تا حضور پرشور و حداکثری مردم را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نظاره‌گر باشند.

وی اضافه کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نخستین امتحان پس از انتخابات سال 88 است و دشمنان سعی دارند تا با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغی زمینه عدم حضور مردم را در انتخابات فراهم کنند که یقینا با هوشیاری مردم در این توطئه نیز ناکام می‌مانند.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان از دانش‌آموزان رأی اولی خواست تا با شناخت کامل نسبت به نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین و پیشوا اقدام کرده و به اصلح‌ترین فرد رای دهند. 

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول