اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی:

تلاش استکبار برای کمرنگ‌ کردن انتخابات بی‌نتیجه است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی گفت: تلاش استکبار برای کمرنگ‌ کردن حضور پرشور مردم در انتخابات بی‌نتیجه است.

تلاش استکبار برای کمرنگ‌ کردن انتخابات بی‌نتیجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام کریم حسین‌خانی شامگاه روز گذشته در همایش ناظران انتخابات در پلدشت اظهار داشت: اهمیت مجلس شورای اسلامی به خاطر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های کلان و مهم کشور است از این رو مجلس به افرادی کارشناس، خبره و آگاه نیاز دارد.

وی با تاکید بر توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه گزینش افراد اصلح افزود: مردم استان در این دوره از انتخابات با حضور پرشور در انتخابات، افرادی با معیارهای مورد نظر رهبری را انتخاب و به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند.

حسین‌خانی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، عزت و سربلندی ایران اسلامی را تضمین می‌کند گفت: حضور مردم در سه دهه گذشته در تمامی صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات همواره دشمنان انقلاب را به هراس انداخته  و آن‌ها را بیش از پیش ناامید و مایوس کرده است.

وی اهمیت مجلس و حضور در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در زمان حاضر که رسانه‌های استکباری از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا از حضور مردم در انتخابات کم کند و آن را کمرنگ جلوه دهند ولی مردم در روز 12 اسفند به آنها می‌فهماند که در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند و همواره پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

حسین‌خانی حضور در انتخابات را یک تکلیف الهی خواند و اضافه کرد: مردم نباید براساس رایی که به نمایندگان می‌دهند از آن‌ها توقعات شخصی داشته باشند چرا که نماینده متعلق به ملت است و باید در تصمیم‌گیری‌ها براساس وظایف و تکلیف خود عمل کند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون از مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول