اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

وجود 290 صندوق در حوزه انتخابیه میاندوآب، تکاب و شاهین دژ

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: 290 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه میاندوآب، تکاب و شاهین دژ آرای مردم این 3 شهر و بخش‌های آن را جمع‌آوری خواهند کرد.

وجود 290 صندوق در حوزه انتخابیه میاندوآب، تکاب و شاهین دژ

 حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آمادگی کامل در حوزه انتخابیه میاندوآب، تکاب و شاهین دژ برای برگزاری انتخابات پرشور و مردمی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حضور مردم در محافل انتخاباتی مطلوب ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: مردم در کنار کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هستند و برنامه‌هایی که می‌دهند را مورد بررسی قرار می دهند.

این مسئول افزود: کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این حوزه انتخابیه با رعایت اخلاق انتخاباتی در تلاش برای معرفی هر چه بهتر خود به مردم هستند.

جلالی با بیان اینکه امروزه شاهد تعامل بسیار خوب کاندیداهای مجلس در این حوزه انتخابیه هستیم، خاطرنشان کرد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به وظایف خود به خوبی عمل می کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود 12 اسفندماه شاهد برگزاری انتخابات سالم باشیم، اعلام کرد: شور و نشاطی که در مردم ایجاد شده است ثابت می کند مردم همان مردم وفادار به نظام و انقلاب هستند که هیچگاه اجازه نفوذ دشمن حتی به یک وجب از خاک ایران را نداده اند.

این مسئول ادامه داد: مردم ایران همواره در دفاع از ارزش‌های انقلابی ثابت قدم بودند.

جلالی حضور در پای صندوق‌های رای را وظیفه تمام مردم جامعه عنوان کرد و گفت: برای پاسداشت خون شهیدان باید در صحنه‌های انقلابی حضور داشته باشیم و اجازه ندهیم یک قطره از خون شهیدان پایمال شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول