اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد ذوالنور از تخریب‌های انتخاباتی / با قانون‌گریزی نمی‌توان به مرکز قانون‌گذاری راه یافت

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اشاره به برخی از تخریب‌ها گفت: پرتقال فروش در ستاد کاندیداهای دیگر است، باید دید چه کسی از تخریب دو کاندیدا سود می‌برد.

انتقاد ذوالنور از تخریب‌های انتخاباتی / با قانون‌گریزی نمی‌توان به مرکز قانون‌گذاری راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور سه‌شنبه شب در گردهمایی بزرگ ولایت‌مداران در مسجد اهل‌بیت(ع) خیابان عمار یاسر قم با انتقاد از رواج تخریب اظهار داشت: نباید با استفاده از هر وسیله‌ای به هدف برسیم، بنده باید دیدگاه‌ها و توانمندی‌ خود را عرضه کنم و اگر مورد قبول مردم واقع شد آنها رأی می‌دهند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس وکلای آنها به شمار می‌روند بنابراین خود مردم نسبت به انتخاب وکلایشان اقدام می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با زیر پا گذاشتن قانون که نمی‌توان به مرکز قانون‌گذاری کشور راه پیدا کرد و طرفداران ما نباید در هیچ شرایطی از اخلاق دور شوند و در عرصه انتخابات رهنمودهای رهبری سرلوحه کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه همواره باید مراقب باشیم از مسیر تقوا خارج نشویم تاکید کرد: در شرایط کنونی چهار طیف اصولگرا، محافظه کار، اصلاح‌طلب و خنثی در مجلس فعالیت و حضور دارند ولی بنده تصور می‌کنم که در مجلس نهم شاهد حساسیت‌های بیشتری باشیم.

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به جایگاه مجلس تاکید کرد: مجلس گلوگاه کنترل قوای مقننه و قضائیه و دیگر دستگاه‌های نظام است، بنابراین کارآمدی بسیاری دارد.

وی به جایگاه نمایندگی مردم قم در مجلس اشاره کرد و گفت: تریبون نمایندگی قم در مجلس ویژه است چرا که مردم قم همواره پیشتاز بوده‌اند، بنابراین تریبون قم در مجلس نیز باید حضور فعال و جدی در عرصه‌های مختلف داشته باشد.

ذوالنوری با اشاره به مشکلات شهر قم، به وضعیت فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز شاهد تاثیرپذیری فرهنگی در شهر قم هستیم و این مسئله فقدان مهندسی فرهنگی را مشخص می‌کند.

وی با انتقاد از موازی‌کاری‌ها در عرصه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد: صدا و سیما، ارشاد، خطابه‌های نماز جمعه و آموزش و پرورش در عرصه مهندسی فرهنگی نقش‌آفرین هستند.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ از هیچ‌کدام از احزاب و گروه‌ها درخواست نکردم بنده را در لیست خود قرار دهند، تلاش می‌کنم سر سوزنی از مسیر ولایت و خط رهبری انحراف پیدا نکنم و انحراف یک درجه‌ای را هم برای خودم حرام می‌دانم.

وی با اشاره به ملاک حرکت پشت سر رهبری است تاکید کرد: هر کس که مدعی حرکت در خط امام است، اگر ذره‌ای با ولایت زاویه بگیرد، دروغ گفته و در خط امام نیست.

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با بیان اشاره به برخی از تخریب‌ها تاکید کرد: پرتقال فروش در ستاد کاندیداهای دیگر است، باید دید چه کسی از تخریب دو کاندیدا سود می‌برد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول