اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/151

افشارنادری: نمایندگان فرماندار در انتخابات امانت‏دار باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: نمایندگان فرماندار در انتخابات مجلس باید افرادی امانت‏دار، مطمئن و دارای پشتکار و مدیریت باشند.

افشارنادری: نمایندگان فرماندار در انتخابات امانت‏دار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سعید افشارنادری امشب در جلسه آموزش نمایندگان فرماندار در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور کارمندان، رؤسا و ماموران دستگاه‏ها و سایر افراد برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان شعبه‏ها باید آموزش‏های لازم را فرا بگیرند و نظارت‏های کلی را انجام دهند تا اشتباهات و بی‏توجهی صورت نگیرد و انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: رأی مردم امانت است و ما باید امانت‏دار باشیم و رأی مردم را به درستی دریافت و شمارش کنیم تا حق نامزدی از بین نرود.

افشارنادری تصریح کرد: آموزش در همه مسائل لازم و از اهمیت خاصی برخوردار است و کسی که مسئولیتی قبول می‏کند باید دانش، علم و آموزش مربوط به آن مسئولیت را داشته باشد.

وی بیان کرد: افرادی که به عنوان نمایندگان فرماندار انتخاب می‏شوند باید بر تمام اعضای شعبه و عملکرد آنها اشرافیت داشته باشند و وظایف تک تک آنها را در این امر خطیر بر عهده بگیرند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: نمایندگان فرماندار در انتخابات باید افرادی امانت‏دار، مطمئن و دارای پشتکار و مدیریت باشند.

افشارنادری افزود: زمان برگزاری انتخابات با توجه به فصل زمستان مساعد نیست و از این‌رو تمام نمایندگان، مدیران شعبات و اعضا باید آمادگی لازم را داشته باشند و تدابیر لازم را اتخاذ و امکانات، شرایط و کمبودهای انتخابات را به خوبی مدیریت کنند.

وی ادامه داد: کتابچه‏ای 30 صفحه‏ای برای آموزش مسئولان شعبات در نظر گرفته شده است تا نکات ریز و دستورات انتخاباتی به خوبی به مسئولان انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: مسئولان باید صندوق‏های اخذ رأی را روز قبل از انتخابات تحویل بگیرند و افراد همکار در شعبه‏‏ها را به خوبی شناسایی کنند که در نهایت هفت نفر هستند و با تهیه لیست نام آنها را بدانند و حضور و یا عدم حضور افراد را با ستاد مرکزی شهرستان فیروزکوه هماهنگ کنند.

افشارنادری گفت: هیئت اجرایی که فرماندار در رأس آن است، هیئت سه نفره نظارت شهرستان را مدیریت می‏کند تا نمایندگان شایسته‏‏ای از سوی فرماندار در شعبات قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: افرادی با عنوان هیئت بازرسی که از طرف وزارت کشور انتخاب می‎‏شوند، در هر حوزه مستقر امور بازرسی صندوق‏ها را انجام می‏دهند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: از هر کاندیدای انتخاباتی نمایند‏ه‏ای به عنوان ناظر بر آرا می‏تواند در شعبه‏ها حضور داشته باشد.

افشارنادری ادامه داد: مسئولان شعبه‏ها باید شعبه اخذ رأی خود را از قبل به خوبی شناسایی کنند و بر اساس ابلاغیه‏ای پیگیری‏های شعبات خود را انجام دهند.

وی گفت: مسئولان شعبه‏ها باید با شوراها و دهیاران روستاهای محل اخذ رأی آشنایی داشته باشند و هماهنگی‏های لازم را به وجود آورند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: همچنین مسئولان شعبه‏ها باید امکانات مورد نیاز از جمله وسایل گرمایی، رفاهی، ارتباطی و خدماتی را در نظر بگیرند و وسایل تحویل گرفته را با لیست چک کنند.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول