اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-230

عبادی: باید مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه‌گری کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه‌گری کند.

عبادی: باید مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه‌گری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد انتخاباتی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی در جمع ورزشکاران بیرجندی اظهار داشت: انگیزه شخصی برای ورود به عرصه انتخابات نداشتم چرا که سیاست در متن زندگی بنده بوده است و از کودکی با آن عجین هستم و در دو دوره نمایندگی ابوی خود پیگیری‌های مربوط به بیرجند را بنده انجام می‌دادم و با مشکلات و دردسرهای این حوزه آشنا هستم.

امام جمعه موقت بیرجند اصلی‌ترین انگیزه حضور خود در انتخابات را مبارزه با مفاسد سیاسی و اقتصادی دانست و گفت: جلوگیری از بی‌تقوایی سیاسی دیگر هدف بنده است.

کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وقتی بنا بر تشخیص تکلیف، نامزد انتخابات مجلس شدم، همین اسم‌نویسی را نیز برای خود پیروزی می‌دانم و نتیجه در ادای وظیفه بنا بر توصیه امام (ره) مهم نیست.

عبادی تصریح کرد: بنده با حضورم در عرصه انتخابات، آبروی خود را در معرض تخریب گذاشتم چرا که صحنه انقلاب، قربانی می‌خواهد و بنده بر اساس وظیفه الهی با شوق فراوان در صحنه حضور پیدا کردم و با تهمت‌ها خم به ابروی من نخواهد آمد.

وی در بیان علت حضورش یادآور شد: بنده به بقیه کاندیداها گفتم در عرصه بمانید، من هم در عرصه می‌مانم چون باید مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه‌گری کند چرا که از نظر من شکستی در صحنه انتخابات وجود ندارد، چه رأی بیاورم و چه رأی نیاورم.

کاندیدای مشترک جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی ورزش را سر منشأ شادابی جامعه دانست و در بیان اهمیت ورزش گفت: مقام معظم رهبری در توصیه‌هایشان به جوانان به سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش اشاره می‌کنند.

عبادی تاکید کرد: جوانی که اهل ورزش باشد، به سمت مفاسد نخواهد رفت و اگر به قهرمانی برسد دارای یک شخصیت اجتماعی خواهد شد و با اخلاق خوب می‌تواند نمونه‌ای برای دیگران باشد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول